וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול על ההתאחדות האנגלית: "חבורת מטומטמים"

על רקע הודעת ההתאחדות שעדותו בפרשת טרי שקרית, המגן פירסם ציוץ בטוויטר, מיהר למחוק אותו והוציא הודעת התנצלות

ספורט 2

מה לעזאזל חשב לעצמו אשלי קול, ששכח כנראה שאלפים עוקבים אחריו באמצעות חשבון הטוויטר? מגנה של צ'לסי יצא כנגד ההתאחדות האנגלית וכינה את ראשיה 'מטומטמים', אבל כשהבין עד כמה עורר סערה, הוא מיהר למחוק את ציוץ הטוויטר המדובר, מה שלא ימנע ממנו כנראה לספוג עונש חמור.

קול הגיב על נושא ג'ון טרי-אנטון פרדיננד, שמסרב לרדת מהכותרות, והתייחס לעובדה שבמהלך משפטו של טרי ובעדותו של קול, הוא נמצא כלא דובר אמת כשבעדותו נמצאו ספקות רבים. בציוץ עצמו כתב קול: "חחח, כל הכבוד להתאחדות האנגלית ששיקרתי בפניה, חבורת מטומטמים".

אם לבחון את תקדימי העבר, בחודש אוגוסט ריו פרדיננד נקנס בסכום של 45 אלף ליש"ט על כך שהשתמש בביטוי 'צ'וק אייס' ברשת החברתית בהתייחס לקול. ריאן באבל, לעומתו, נקנס בעשרת אלפים ליש"ט אחרי שהעביר ביקורת בטוויטר נגד השופט הווארד ווב.

במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחקה של צ'לסי נגד נוריץ' בשבת (16:00), התייחס רוברטו די מתאו להתבטאות של קול, ואמר: "נביט על הציוץ ואז נראה מה נעשה. פרט לכך, אני לא חושב שהשחקנים יצאו משליטה".

בעקבות העובדה שנשלחו על דבריו של קול אלפי ציוצים, השמיע השחקן את התנצלותו, ואמר: "הייתי עצוב מאוד ושלחתי הודעה שהביעה את ההרגשה שלי בלהט הרגע. אני מתנצל התנצלות גלויה על התגובה שלי כנגד ההתאחדות האנגלית".

  • עוד באותו נושא:
  • אשלי קול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully