וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי - נוריץ' 1:4, ווסטהאם - ארסנל 3:1

צפו באלופת אירופה שומרת על הפסגה עם רביעייה מרשימה, התותחנים חזרו מפיגור, מנצ'סטר סיטי גברה 0:3 על סנדרלנד

ספורט 2

המחזור השביעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם ניצחונה הגדול ביותר העונה של מנצ'סטר סיטי, 0:3 בבית על סנדרלנד. גם המוליכה צ'לסי לא התקשתה לשמור על הפסגה עם 1:4 על נוריץ נטולת הניצחונות. בהמשך ארסנל הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 באפטון פארק מול ווסטהאם, בה יוסי בניון לא זכה לדקות משחק, כמו איתי שכטר שלא שותף ב-2:2 של סוונסי מול רדינג.

צפו בתקצירי המחזור האנגלי

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. Alex Livesey, GettyImages
הרבה יותר קל מאשר מול דורטמונד. סרחיו אגוארו/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 0:3

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון וגם תיקו בליגת האלופות שהושג רק הודות ליום גדול בין הקורות של ג'ו הארט מול דורטמונד, האלופה האנגלית חזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 ביתי על סנדרלנד. החתולים השחורים היו היחידים שלא הפסידו לסיטיזנס במנצ'סטר בעונה שעברה (3:3), אך לא הצליחו לשחזר את ההישג או למנוע ממנצ'סטר סיטי משחק ביתי מספר 33 ללא הפסד.

אדם ג'ונסון פתח בהרכב סנדרלנד ופגש את חבריו לשעבר, אבל כבר בדקה החמישית מצא עצמו יחד עם קבוצתו בפיגור מוקדם. אלכסנדר קולארוב ניצח אחרי מאבק עיקש עם מריו באלוטלי בקרב על הזכות לבעוט כדור חופשי, ומ-18 מטרים בקצה השמאלי של הרחבה סובב ברגל שמאל אל הפינה הקרובה. סימון מיניולה הבלגי הגיב באיחור והוציא כדור ראשון מהרשת. סיטי חשה מתוסכלת מכך שלא השיגה לאחר מכן את השני, אבל בדקה ה-60 דאג סרחיו אגוארו להרגיע את האוהדים עם שער פשוט לאחר בישול של קולארוב המצוין. סילבה עוד הספיק להקשית כדור למשקוף 10 דקות לאחר מכן, ובדקה ה-89 היה זה ג'יימס מילנר שסובב כדור חופשי פנימה בעזרת ראשו של קרייג גארדנר האורח. הניצחון הכי גדול של סיטי העונה, והיא מטפסת זמנית למקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדם ג'ונסון שחקן סנדרלנד מול ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
קיווה לחזרה משמחת יותר למנצ'סטר. אדם ג'ונסון מול כובש השער השלישי, ג'יימס מילנר/GettyImages, Alex Livesey

צ'לסי - נוריץ' 1:4

למרות שנקלעה לפיגור בפתיחה, אלופת אירופה שוב רשמה ניצחון קל שהשאיר אותה בפסגה והמשיכה להראות שהיא נמצאת בכושר מצוין, עם ניצחון משופר על נוריץ' בסטמפורד ברידג' (אחרי ה-1:3 אשתקד). ג'ון טרי חזר להרכב יחד עם פרנק למפארד, אבל דווקא גרנט הולט האורח הדהים עם בעיטת יעף אל הרשת בדקה ה-11. אלא ששלוש דקות לאחר מכן פרננדו טורס השווה עם נגיחה מקרוב מבישול של ברניסלב איבנוביץ', ובדקה ה-22 פרנק למפארד הפך את התוצאה עם טיל פנימה אחרי ניסיון מספרת לא מוצלח של טורס.

הבליץ נמשך ובדקה ה-31 צ'לסי השיגה את השלישי, כשחואן מאטה דהר על פני 50 מטרים ולבסוף בישל שער פשוט לאדן הזאר, ואילו הקינוח היה שייך למגן המצוין איבנוביץ' שהפציץ בחצי יעף לרשת בדקה ה-76. נוריץ' עם פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה ועדיין ללא ניצחון. צ'לסי המוליכה עם רביעייה שנייה ברציפות.

אדן הזאר שחקן צ'לסי, עם חואן מאטה, אשלי קול. Mike Hewitt, GettyImages
עוד רביעייה קלילה. אדן הזאר והחברים/GettyImages, Mike Hewitt

ווסטהאם - ארסנל 3:1

נו, אז נראה שהתותחנים הצליחו להתאושש לחלוטין מהפסד הבכורה לצ'לסי בליגה במחזור שעבר. ארסנל ניצחה בפעם השלישית העונה בליגה לאחר שחזרה מפיגור ל-1:3 מול ווסטהאם, בזכות שערים של אוליבייה ז'ירו, תיאו וולקוט וסנטי קאסורלה. ארסן ונגר עם 12 נקודות אחרי שבעה מחזורים. מנגד, ווסטהאם עם 11 נקודות ובמצב טוב יחסית לציפיות ממנה. יוסי בניון שוב לא שותף.

הפטישים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-21 לאחר שג'ורג' מקרטני הכניס מסירת עומק למוחמד דיאמה, שעבר בקלות את ארון ראמזי באגף שמאל ובעט עם רגל מלאה כדור אדיר לחיבורים של הפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. התותחנים לא נלחצו, המשיכו לשחק את הכדורגל שלהם ובדקה ה-41 מצאו את השוויון. לוקאס פודולסקי קיבל כדור באגף שמאל, יישר למרכז, אוליבייה ז'ירו הגיע לפינה הקרובה ובעט מצוין פנימה את ה-1:1. שער בכורה לחלוץ הצרפתי בליגה.

בדקה ה-61 נכנס תיאו וולקוט במקום ז'רביניו, שרשם הופעה בינונית מאוד. החלוץ המחליף הצליח לכבוש בדקה ה-77 לאחר מסירת עומק של ז'ירו, שהותירה אותו חופשי לחלוטין מול יוסי יאסקליינן והוא הכניע אותו בקלות בדרך ל-1:2. בדקה ה-83 הצליחה ארסנל לסגור עניין כשמסירת רוחב של וולקוט מצאה את סנטי קאסורלה, שבעט עם רגל שמאל מ-25 מטר לחיבורים וקבע 1:3 נהדר.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל (שמאל). Sang Tan, AP
כמה שהוא חיכה לשער הבכורה בליגה. ז'ירו/AP, Sang Tan

משחקים נוספים

וויגאן - אברטון 2:2
לוויגאן: ארונה קונה (10), פרנקו די סנטו (23). לאברטון: ניקיצה ילאביץ' (11), לייטון ביינס (87 בפנדל)

סוונסי - רדינג 2:2
לסוונסי: מיצ'ו (71), ווין ראוטלדג' (78). לרדינג: פאבל פוגרבניאק (31), נואל האנט (44). איתי שכטר לא שותף

ווסט ברומיץ' - ק.פ.ר 2:3
לווסט ברום: ג'יימס מוריסון (5), זולטן גרה (22), יוסוף מולומבו (85). לק.פ.ר: עאדל טאאראבט (35), אסטבן גראנרו (90)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully