וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אלישע: "ראינו קבוצה שונה, שנלחמת ומתלהבת"

תהל אלון

5.10.2012 / 7:28

בקרית שמונה החמיאו לבכר, שביקש מהם להילחם עבור שרצקי המותקף. רוצ'ט: "להבדיל מבילבאו, הפעם גם שיחקנו כדורגל"

צילום: אדריאן הרבשטיין; עריכה: מיכאל ברגמן

יום סוער במיוחד עבר על שחקני עירוני קרית שמונה ערב המשחק מול ליון, כשההודעה על פיטורי גילי לנדאו הכתה אותם בתדהמה, אך יחד עם זאת חשו רבים מהם הקלהשברק בכר הוא זה שימשיך את ההכנות למשחק, ואמש (חמישי) הם הראו שכל הסערה מסביב לא ממש השפיעה עליהם עם עוד משחק מעורר כבוד בליגה האירופית שהסתיים בהפסד דרמטי 4:3.

באלופה החמיאו לבכר על ניהול המשחק ואמרו: "ברק שם לב שדושאן לא בכושר שיא ופתח עם ליאור לוי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים. גם דרקו שנמצא בתקופה לא כל כך טובה לא פתח ועדי אלישע נתן משחק מצוין. ראינו את הדומיננטיות שלו גם במחצית, כשהוא הבחין שזה לא היום של סלאח, ולא פחד לעשות חילוף". כרגע בכר עוד לא סיכם עם איזי שרצקי על הישארותו בתפקיד עד סיום העונה, אך נראה שהמשחק אתמול העניק לו נקודות זכות נוספות אצל הבעלים.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם ברק בכר. ברני ארדוב
קיבל נקודות זכות אצל שרצקי. בכר/ברני ארדוב

בכר התייחס לסוגייה כשאמר לוואלה! ספורט: "ננוח כמה ימים, ולאחר מכן אני ואיזי נשב ביחד ונחליט. אם איזי ירצה שאשאר המאמן אמשיך בתפקיד, ואם הוא ירצה שאמשיך כעוזר אמשיך גם בזה. כל תפקיד שאיזי ייתן לי אקבל באהבה גם אם הוא יבקש ממני להיות אפסנאי או לחזור לשחק". על התגובות לעזיבתו של לנדאו אמר בכר: "איזי לא קובע שום הרכב, עושים מהסיפור הזה יותר ממה שהוא באמת. אי אפשר לתאר מה איזי עושה במועדון. הוא לקח קבוצה בליגה א' והביא אותה למקום שהיא נמצאת בו היום. תנו לאיזי שקט ולנו לחזור לעצמנו".

"לפני המשחק דיברתי עם השחקנים אמרתי להם לעשות את כל המאמצים רק בשביל איזי שכל כך אוהב את הקבוצה ואותם", המשיך בכר. "הוא עבר ימים לא קלים עם התקשורת ובאמת רצינו לעשות הכל בשבילו". בנוסף מעבר להכל בכר לא הסתיר את ההתרגשות שלו: "אחרי ששמעון הבקיע את הגול כל השחקנים רצו אליי והצליחו לרגש אותי בטירוף, החוויה היא מדהימה אני עדיין צריך לעכל את מה שקרה".

שרצקי עצמו אמר בסיום המשחק לשחקנים: "אני מרוצה מאוד מהמחצית השנייה, מהחזרה שלכם למשחק ובעיקר מהאופי שגיליתם. כמובן שקצת חבל שספגנו גול בסיום אבל בסך הכל אני מרוצה מהמאמץ שלכם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"הוא עבר ימים לא קלים עם התקשורת ובאמת רצינו לעשות הכל בשבילו". שרצקי/אדריאן הרבשטיין

הקפטן אדריאן רוצ'ט התייחס לתחושה אחרי ההפסד הכואב: "התחושות הן מעורבות. נלחמנו היום עד הסוף וחזרנו מפיגור, הראינו גם חוזק וגם שיחקנו כדורגל להבדיל מהמשחק בבילבאו, חבל על הגול בסוף שהרס לנו. אתמול ראו את השינוי במשחק שלנו, אתמול באמת ראו שכל כך רצינו, אבל ברמות האלה על כל טעות קטנה משלמים וחבל. אין ספק שחילופי המאמנים עשה משהו אצלנו השחקנים, אני חושב, מקווה ומאמין שמהמשחק הזה נצא לדרך חדשה שתחזיר את הקבוצה למסלול הנכון, נצא לשבועיים פגרה ונשוב לליגה חזקים יותר".

דן איינבינדר הוסיף: "נותרנו רק עם המחמאות בסוף וחבל, כי התחלנו טוב את המשחק, אחר כך ראינו שליון העלתה רמה וקצב ונגררנו אחריהם. נכון שזו לא ליון של פעם אבל זו עדיין ליון והיא משחקת בליגה הצרפתית. יש הבדלי רמות, כמה שלא ניסינו ורצינו, יש פערים. ניסינו לכפר על זה עם הרבה נחישות, לב, ורצון והצלחנו במשך 90 דקות, אבל לצערי אז הגיע השער המאכזב שספגנו". על החלפת לנדאו בבכר אמר הקשר: "זו החלטה של המועדון. דברים כאלה קורים בכדורגל, ואנחנו צריכים לקבל את זה כמו גברים, גם את העזיבה של גילי וגם את המינוי של ברק. תפקידנו להיות על הדשא ולשחק".

גיידה פופאנה שחקן ליון (מימין) מול דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"כמה שלא ניסינו ורצינו, יש פערים". איינבינדר/ברני ארדוב

הקשר הצעיר עדי אלישע, שהוקפץ על ידי בכר להרכב, סיכם את המשחק: "עמדנו שווה בשווה בעיקר מחצית שניה, במחצית הראשונה הם שלטו והיינו בפיגור של שני שערים וזה הרבה. במחצית ברק הדגיש דברים שצריך לשפר ושינה כמה דברים, וראו את השיפור באופן משמעותי. לקבל גול בהתקפה אחרונה של המשחק זה הכי מבאס שיכול להיות, במיוחד שמדובר במשחק שאנחנו חוזרים בו מפיגור של שני שערים, אבל פשוט נתנו הכל מעצמנו".

"אני צריך להודות לברק על הצ'אנס והקרדיט שהוא נתן לי", המשיך אלישע. "ניסיתי לעשות את המקסימום ולהחזיר לו על המגרש, אני מקווה שתהיה לזה המשכיות ואני אמשיך לקבל את הצ'אנס בליגה ובאירופה. אין ספק שראינו קרית שמונה שונה אתמול, ראינו קבוצה שנלחמה ומתלהבת אבל אי אפשר לדעת בדיוק למה, אולי בגלל המעמד ואולי בגלל כל מיני סיבות אחרות. רק במשחקים הבאים נוכל לראות אם תהיה לזה המשכיות. אין ספק שהדברים של ברק לפני המשחק על איזי דרבנו אותנו יותר, לאיזי מגיעות כל המחמאות, כולם יודעים שהוא עבר תקופה לא קלה גם מבחינה בריאותית וגם מבחינת התקשורת. אין ספק שזה הוסיף לנו קצת אקסטרה לרצון".

קלמון גרנייר שחקן ליון (ימין) מול עדי אלישע שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אי אפשר לדעת בדיוק למה, אולי בגלל המעמד ואולי בגלל כל מיני סיבות אחרות". אלישע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully