וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפסד דרמטי 4:3 לקרית שמונה מול ליון

האלופה רשמה קאמבק מדהים וחזרה ל-3:3, אבל פופאנה נגח פנימה בתוספת הזמן ומנע מברק בכר הישג גדול בבכורה

צילום: אדריאן הרבשטיין; עריכה: מיכאל ברגמן

דקה - זה כל מה שהיה חסר לברק בכר כדי לרשום הישג אדיר כבר במשחק הבכורה שלו כמאמן ראשי בעירוני קרית שמונה. האלופה ידעה לחזור הערב (חמישי) מפיגור 3:1 לשוויון, אבל ממש בתוספת הזמן נכנעה - איך לא - למצב נייח וירדה מנוצחת 4:3 בתום 90 דקות מצוינות בקרית אליעזר. האורחים מחקו שער יתרון של שמעון אבוחצירא (7) בזכות שלוש תשובות מהירות של גיידה פופאנה (17), לוסיאנו מונסון (22) ואנתוני רבייר (31), אלא שקרית שמונה ידעה לקום מהקרשים הודות לטיל מדהים של ליאור לוי (51) ופנדל של אבוחצירא (66), לפני ההכרעה הדרמטית מהראש של פופאנה. אחרי התיקו המרשים בסן מאמס, האלופה הישראלית לא הצליחה להוסיף למאזנה עוד נקודה, אך יכולה להיות גאה. ההופעות הללו יוצרות למועדון שם טוב באירופה.

שחקני עירוני קרית שמונה מאוכזבים: אלעד גבאי, שיר צדק, רביד גזל. ברני ארדוב
כמה חבל. אלעד גבאי, שיר צדק ורביד גזל מאוכזבים/ברני ארדוב

כ-4,000 צופים הגיעו לקרית אליעזר לחזות במשחק הבכורה של בכר כמאמן ראשי, לאחר עזיבתו המפתיעה של גילי לנדאו. איזי שרצקי קפץ מאושר כבר אחרי שבע דקות עם השער הראשון של אבוחצירא, אבל הגול הזה רק העיר את ליון מרבצה. הקבוצה הצעירה של רמי גארד, עם ליסנדרו לופס ומסביבו לא מעט ילדים, הציגה את המשחק הטכני שלה וכבשה שלוש פעמים תוך 14 דקות. תחילה היה זה פופאנה שחגג בדקה ה-17 שער בכורה עם בעיטה מרחוק שפגעה בסלאח חסארמה, חמש דקות לאחר מכן מונסון הארגנטינאי חיקה אותו עם כדור חופשי ורבייר הוסיף לאחר מבצע קבוצתי נפלא בדקה ה-31.

קרית שמונה נראתה גמורה ומיואשת עם הירידה להפסקה, אך בכר ביצע שני חילופים והכניס בין היתר את אחמד עאבד שהוסיף תנופה להתקפה. אז הגיע משום מקום המגן ליאור לוי שהפציץ מ-25 מטרים בדקה ה-51 והחזיר את האמונה למארחת. קרית שמונה המשיכה לתקוף בתעוזה, ובדקה ה-66 באה על שכרה מול ההגנה המביכה של ליון, עם פנדל אותו השיג אבוחצירא וגם כבש כדי להשלים צמד אישי. עד לסיום הייתה זו בעיקר ליון שתקפה בניסיון להימנע מהצטרפות לשרשרת הקבוצות הצרפתיות שכשלו מול יריבות מישראל, אבל עדי אלישע ואדריאן רוצ'ט היו אלה שהצילו מהקו בזה אחר זה. המזל, כאמור, הסתיים שתי דקות בתוך התוספת, עם הנגיחה של פופאנה. קרית שמונה תישאר עם המחמאות והרבה כבוד, אבל רק עם נקודה בבית ט' לעומת ליון המושלמת עם שש משש. בכר יכול לקוות ששחקניו יגיעו עם אותה מחויבות למשחק הליגה הבא בעוד יותר משבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ליון חוגגים. ברני ארדוב
נמנעו מחזרה על הכישלונות של קבוצות צרפתיות בישראל. שחקני ליון/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 3: לנצ'ה היה הראשון לבחון את ורקוט, אבל השוער היה מוכן והדף לקרן. אלישע הגביה, אבל ליאור לוי פספס ברחבה. פתיחה טובה של קרית שמונה.

דקה 7: גול! גבאי הריץ בצד ימין את רוצ'ט, שהעביר כדור רוחב מדויק אל אבוחצירא. החלוץ בעט שטוח וחד מ-12 מטרים אל הרשת של ורקוט. 0:1 מפתיע לקרית שמונה.

דקה 8: בריאן פרץ יפה לרחבה והתגבר על צדק, אבל חסארמה בא לעזרתו ומנע בתיקול מצוין את הניסיון של הצרפתי.

דקה 15: לנצ'ה השתלט על הכדור מול קונה, עבר די במקרה בין שחקני ההגנה של ליון ולבסוף בעט מעל השער.

דקה 17: גול! טעות של גבאי בצד ימין העבירה את הכדור לליסנדרו. צדק כשל בניסיון למנוע את כדור הרוחב, ופופאנה ירה מ-20 מטרים כדור חד שפגע בדרך בחארסמה, הטעה את עמוס ונעצר ברשת. שער בכורה לפופאנה במדי ליון, 1:1.

דקה 22: גול! ליון זכתה בכדור חופשי מרחק 17 מטרים מהשער. המגן הארגנטינאי מונסון בעט כדור חזק ושטוח שחדר את החומה של קרית שמונה, פגע קלות בחסארמה ונכנס. 1:2 לליון.

דקה 31: גול! שער נפלא של הצרפתים. גרנייה חטף כדור ומסר לבריאן, ששלח לרחבה את ליסנדרו, אלא שהארגנטינאי דילג מעל הכדור ופינה את המגן רבייר שהרשית ללא בעיה. 1:3 קליל לליון.

דקה 40: קרית שמונה ניסתה לצאת מההלם עם בעיטה של רוצ'ט מ-16 מטרים, אך הכדור שלו החטיא במטר את המסגרת.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו יוצרת לעצמה שם טוב באירופה. איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 46: בכר ערך שני חילופים במחצית, כשאיציק כהן ועאבד נכנסו במקום חסארמה ולנצ'ה.

דקה 50: בריאן קיבל כדור נהדר בתיבת החמש, אבל בעט לגופו של עמוס.

דקה 51: גול! משחק של ליגה אירופית, אבל שער של ליגת האלופות. ליאור לוי חתך משמאל לכיוון האמצע ומ-25 מטרים הניף את רגל ימין וירה לרשת הגבוהה של ורקוט, שרק נגע בכדור. קרית שמונה מצמקת ל-3:2.

דקה 66: גול! אבוחצירא נכנס לרחבה ונתפס בבירור על ידי קונה החלש. אבוחצירא עצמו ירה כדור שטוח למרכז, שחלף מתחת לגופו של ורקוט. 3:3 מדהים.

דקה 78: קונה עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן ונגח מעל המשקוף.

דקה 81: לוברן נגח ממרכז הרחבה אחרי כדור קרן ואלישע הציל מהקו, כשגם את הניסיון השני של ליון הדף רוצ'ט ממש מקו השער. מזל גדול לקרית שמונה.

דקה 84: מונסון הגביה מצד שמאל, ליסנדרו נגח החוצה משמונה מטרים.

דקה 90+2: גול! כמה חבל מבחינת קרית שמונה. פופאנה נותר חופשי בקרן של ליון ונגח בקשת, גזל הציל אחרי שהכדור כבר חצה את הקו. בנזיה דחק פנימה כדי למנוע אי ודאות, אבל השער שייך לפופאנה. 3:4 דרמטי לליון.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה (איציק כהן, 46), שיר צדק, ליאור לוי, עדי אלישע (רביד גזל, 89), בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, לאסלו לנצ'ה (אחמד עאבד, 46).

הרכב ליון: רמי ורקוט, אנתוני רבייר, בקארי קונה, דיאן לוברן, לוסיאנו מונסון, גיידה פופאנה, מקסים גונאלון, קלמון גרנייה (יאסין בנזיה, 54), ראשיד גזל (סטיד מלבראנק, 63), ג'ימי בריאן, ליסנדרו לופס.

רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. ברני ארדוב
רק דקה הייתה חסרה. רביד גזל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully