וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שרצקי מעולם לא התערב ללנדאו בהרכב"

תהל אלון

4.10.2012 / 21:00

קרית שמונה מאוכזבת אחרי ההפסד, ברק בכר התייחס לעזיבה ומסכם: "גאה בשחקנים". דני עמוס: "אין לי קשר לעזיבת לנדאו"

צילום: אדריאן הרבשטיין; עריכה: מיכאל ברגמן

איזה משחק הפכפך קיבלנו הערב (חמישי) בקרית אליעזר, שם אירחה קרית שמונה את ליון והפסידה 4:3. האלופה הישראלית, שרק השבוע ספגה זעזוע עם פיטוריו של המאמן גילי לנדאו, כבר עלתה ליתרון, ספגה שלושה שערים רצופים ונראה היה שהמשחק סגור. אך אז היא ביצעה קאמבק מדהים ל-3:3 והייתה קרובה להשיג תוצאה סנסציונית, אלא שבדקה ה-91 שער של פופאנה קבע 3:4 לליון, שבסופו של דבר, מותיר את קרית שמונה מאוכזבת במשחק הבכורה של ברק בכר על הקווים.

ברק בכר אמר בסיום: "בשנה שעברה, במשחק הראשון שלי בנוער, חזרתי מ-3:0 ל-3:3. כמעט גם הערב עשיתי תוצאה מטורפת. חבל, אבל אני מאוד גאה בשחקנים שנתנו מה שהם יכלו. אין לי טענות לאף אחד. מאוד מאכזב".

לגבי ההרכב, והידיעות לפיהן הבעלים איזי שירצקי התערב בקביעתו בעבר אמר המאמן החדש: "אני יכול להגיד שגם בתקופת גילי לנדאו איזי לא התערב בהרכב אפילו פעם אחת. לא שאל כלום. תעזבו את איזי בצד".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"תעזבו את איזי שרצקי בצד". בכר/ברני ארדוב

על המשך העונה אמר בכר: "אני איש של מערכת. אם יגידו לי להישאר, אשאר. אם יגידו לי לרדת לנוער, ארד לנוער ואם יגידו לי לחזור לשחק מגן ימני, אשחק מגן ימני. אני אישית כמובן שרוצה להמשיך, אשב עם איזי, נדבר ומה שהוא יחליט מקובל עליי".

השוער דני עמוס אמר: "הכי כואב להפסיד בצורה כזו, בדקה האחרונה. לא נורא. כל הכבוד לשחקנים, כולם נתנו מאמץ יוצא מהכלל. חבל, אבל אנחנו ממשיכים קדימה ונהנים מהמפעל הזה".

על חילופי המאמנים, ועל שכביכול שמו נזרק בהקשר הזה, אמר השוער: "אני לא חושב שזה השפיע. שחקנים לקחו את זה באופן טוב. זה אמנם קשה, מאמן בא ומאמן הולך, אבל אנחנו עם ברק לאורך כל הדרך. מאחלים לגילי את כל ההצלחה שבעולם. לא חושב שיש לי קשר לבלגאן הזה, ואני מעדיף לא להתייחס לזה".

החלוץ שמעון אבוחצירא, שכבש צמד במשחק: "זה באמת יפה מה שעשינו פה, חזרנו מ-3:1 נגד ליון, וחבל שנגמר כך. כל נקודה זה גם כסף למועדון, לאיזי - שזה מעט שאנחנו יכולים להחזיר לבעלים המדהים הזה על מה שהוא נותן לנו. אנחנו משחקים נגד הטופ האירופי, וצריך ללמוד מדברים כאלה. כל מי ששייך למועדון הזה צריך להיות גאה. לא כל קבוצה עושה דבר כזה מול ליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול ליסנדרו לופס שחקן ליון. ברני ארדוב
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול ליסנדרו לופס שחקן ליון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully