וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו עובדים עם סגל חסר"

מאמן מכבי ת"א הסביר את היכולת החלשה מול חיפה. לוגאן: "היו לי מאמנים קשוחים מבלאט". גרינברג: "אנחנו משתפרים"

אדריאן הרבשטיין

שבוע בלבד לפני משחק פתיחת העונה ביורוליג, מכבי תל אביב התקרבה צעד נוסף לעבר זכייה בגביע ווינר, לאחר שניצחה 79:86 את מכבי חיפה בשלב חצי הגמר. זה לא היה קל לצהובים, שנקלעו לפיגור בשלבים רבים במשחק.

במהלך הרבע האחרון חניכיו של דיוויד בלאט כבר פיגרו בשמונה נקודות, אך דייויד לוגאן התעורר ועם כמה קליעות חשובות הפך את התוצאה והעניק ניצחון. הצהובים יתמודדו בגמר מול מכבי אשדוד, במה שיהווה שחזור של משחק הגמר של ליגת העל אשתקד.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "זה לא משחק אימון. זה גביע, כמו שיש סופרקאפ במדינות אחרות. זה תואר. אנחנו לקחנו את התואר הזה בשנתיים האחרונות ואנחנו רוצים לקחת עוד תואר. צריך לקבל החלטות טובות יותר. בכל משחק קבוצה תאבד בין 10 ל-20 כדורים. 10 מהם זה מעבודה טובה של ההגנה. מעל ל-10 זה אומר שהיו טעויות לא מחויבות שלך, והערב היו כאלה, הרבה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"זה הסגל שנשחק איתו, אז צריך לעבוד כדי להשתפר". דיוויד בלאט/אדריאן הרבשטיין

על דיוויד לוגאן, שהצטיין עם 16 נקודות, אמר בלאט: "הוא עושה מה שמצפים ממנו, הוא שחקן ברמה גבוהה וידענו את זה". לגבי פתיחת העונה אמר: "אנחנו עובדים עם הרכב חסר. העונה כבר התחילה, אוטוטו יש משחק ביורוליג, וזה הסגל שנשחק איתו אז צריך לעבוד כדי לשפר דברים".

המצטיין במשחק, דיוויד לוגאן אמר: "אנחנו עובדים קשה ממשחק למשחק. אנחנו מחכים ליורוליג, ומשחק כמו זה כמובן יעזור לנו להתכונן". על האופי הקשוח של מאמנו דייויד בלאט אמר לוגאן: "זה לא חדש לי. שיחקתי עם המון מאמנים קשוחים, הוא לא הכי קשוח".

מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג, התייחס למשחק גם כן: "מכבי תל אביב קבוצה טובה, ובחמש הדקות האחרונות הם מחקו את היתרון, קלעו שלשות ואנחנו לא ענינו ולא קלענו מאז שהם התחילו בקאמבק. אולי זו עייפות, אולי כי הם קבוצה מעולה. אנחנו משתפרים, גם היום לקחנו עוד צעד קדימה. סטול וסמית' רצו להישאר במשחק, אני רציתי להשאיר אותם במשחק ובגלל זה לא הענקתי להם הרבה מנוחה. הם שחקנים תחרותיים, שחקנים טובים".

על הקהל ברוממה אמר המאמן: "הקהל היה נהדר, ואני מקווה שהאוהדים מעריכים את העבודה שלנו. אנחנו רק מתחילים, יש לנו דרך ארוכה. צעד אחרי צעד, אינץ' אחרי אינץ', נשתפר. אי אפשר להיות מסופקים מזה ששיחקנו 35 דקות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אנחנו משתפרים, גם היום לקחנו עוד צעד קדימה". בראד גרינברג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully