וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי אשדוד גברה 59:69 על הפועל ירושלים

סגנית האלופה בגמר לאחר שפתחה פער של 22 נקודות כבר ברבע השני. לאדומים יש עבודה רבה עד פתיחת ליגת העל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מסתבר שלשרון דרוקר יש לא מעט עבודה עד משחק פתיחת העונה בליגת העל, מול מכבי תל אביב. האדומים, שרשמו ניצחון משכנע מול הפועל חולון בשלב רבע הגמר, נראו לא טוב מול מכבי אשדוד והודחו מגביע ווינר בשלב חצי הגמר, אחרי הפסד 69:59.

האדומים פתחו את המשחק בצורה איומה, פיגרו כבר לאחר רבע אחד בפער דו ספרתי, ופיגרו בסיום המחצית ב-19 נקודות. בהמשך ניסתה הקבוצה מהבירה לחזור ואף הורידה את ההפרש בצורה משמעותית, אך לא הצליחה להפוך את התוצאה. באשדוד בלט דיימון סימפסון, שמסתמן כאחד הזרים המעניינים שיופיעו בליגת העל בעונה הקרובה. גם שאר הזרים של עופר ברקוביץ' הציגו יכולת לא רעה בכלל.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול שחקן מכבי אשדוד דיימון סימפסון. קובי אליהו
האדומים לא הצליחו להתאושש מהפתיחה האיומה. ג'וש דאנקן מול שחקני אשדוד/קובי אליהו

האדומים, שנהנו ברבע הגמר מיכולת מעולה של ג'ייקוב פולן, קיבלה אותו ביום רע עם אחוזים נמוכים מהשדה, ולא מצאו פתרונות אחרים. רביב לימונד סיים משחק טוב, אך מי שכמעט ולא הורגש, דווקא מול קבוצתו בשנתיים האחרונות, היה מאיר טפירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

רבע 1

שתי הקבוצות התחילו את המשחק בניסיונות להכניס את הכדורים פנימה, ואלן קלע סל ועבירה קל לזכות אשדוד . דאנקן היה היחיד שפתח את המשחק מרוכז בשורות ירושלים, אך שלשה של אשדוד העלתה אותה ליתרון 4:11. שלשה של יזרעאלי העלתה את מאזנו האישי לחמש נקודות ודרוקר הזעיק פסק זמן מוקדם.

גם כניסתו של מאיר טפירו למגרש לא הצליחלה לארגן את המשחק המבולבל של ירושלים בהתקפה, וכריס אלן צלף שלשה נוספת. אורי קוקיה עלה מהספסל וקלע שלוש נקודות, אבל ירושלים סיימה רבע נוראי בפיגור של 16 נקודות, 23:7.

רבע 2

רביב לימונד פתח את הרבע עם שתי קליעות עונשין מדויקות ורשם נקודות ראשונות במשחק. אלישי כדיר גם הוא עלה לשחק ועם סל ועבירה צימק במעט את ההפרש. אשדוד המשיכה להשיג נקודות קלילות במתפרצת, ושלשה נוספת של קני גבריאל העלתה את אשדוד ליתרון שיא של 20 נקודות.

דרור חג'ג' הרים את סימפסון לאלי הופ נפלא, ואשדוד המשיכה לשלוט במשחק בצורה אבסולוטית. לימונד איבד כדור נוסף, שהריץ את סימפסון לדאנק קל במתפרצת. פולן נכנס לטבלת הקלעים עם שתי קליעות מהעונשין, שהורידו את ירושלים בפיגור 24:43 לאחר מחצית גרועה במיוחד.

שחקן מכבי אשדוד דיימון סימפסון מול שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
מסתמן כאחד הזרים המסקרנים שישחקו העונה בליגת העל. דיימון סימפסון מול קרייג סמית'/קובי אליהו

רבע 3

גוני יזרעאלי המשיך את המומנטום מהמחצית הראשונה, כשקלע סל נוסף מחצי מרחק והוסיף אסיסט למאזן, פלס קלע נקודה חמישית והוריד את ההפרש ל-18. ההגנה של האדומים התייצבה מעט, אך מנגד ההתקפה המשיכה להיראות רע. סל של קרייג סמית' הוריד את ההפרש ל-14. אורי קוקיה נכנס והוסיף אנרגיות לאדומים עם ארבע נקודות רצופות. דרור חג'ג' סיים את הרבע עם חמש נקודות רצופות, שקבעו 44:60 לאשדוד בתום הרבע.

רבע 4

טפירו עלה עם תחילת הרבע, וקלע סל ראשון במשחק. סל נוסף של לימונד הוריד את ההפרש ל-12 בלבד, ומאמן אשדוד, עופר ברקוביץ', הזעיק פסק זמן. פלס עלה לקליעה מוצלחת מחצי מרחק, אבל חניכיו של דרוקר לא הצליחו לרדת לפיגור חד ספרתי. שלשה של פלס הורידה את יתרון אשדוד לעשר נקודות. ירושלים הצליחה להוריד לשש, אך שתי קליעות עונשין של משה מזרחי סגרו את הסיפור. בסיום 59:69 לאשדוד

סטטיסטיקה

מכבי אשדוד: מכבי אשדוד: דיימון סימפסון 19 (9 ריבאונדים), כריס אלן 15, קני גבריאל 10, גוני יזרעאלי 9, משה מזרחי 8, דרור חג'ג' 5, ג'יימי סקין 3. דניאל גור אריה וגלעד גרני שותפו אך לא קלעו.

הפועל ירושלים: רביב לימונד 12 (7 ריבאונדים), קורטני פלס 10, ג'וש דאנקן 10 (14 ריבאונדים), קרייג סמית' 9, ג'ייקוב פולן 8 (2 מ-9 מהשדה), אורי קוקיה 6 (7 ריבאונדים , אלישי כדיר 2, מאיר טפירו 2

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
עוד הרבה עבודה עד לפתיחת הליגה. שרון דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully