וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "זה צעד ראשון במסע ארוך"

2.10.2012 / 21:41

מאמן הפועל ירושלים סירב להתרגש מהניצחון הגדול על חולון. לימונד: "אנחנו עובדים קשה". שמיר: "מתנצל על ההרחקה שלי"

קובי אליהו
מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
עוד הרבה עבודה לפניו. דרוקר/קובי אליהו

זה אמנם לא היה משחק שמישהו יזכור בעוד כמה שבועות, אבל נראה שבסיום המשחק הערב (שלישי), יכולים בהפועל ירושלים לחייך. הקבוצה של שרון דרוקר הביסה הערב את הפועל חולון 69:93, תוך שהיא מקבלת תצוגה נפלאה מהגארד החדש שלה, ג'ייקוב פולן, שסיים עם 29 נקודות ו-6 אסיסטים.

"אני חושב שזה היה משחק לא רע בשבילנו", אמר בסיום מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר. "אנחנו ממשיכים לעבוד על התיאום בינינו, וזה צעד ראשון במסע ארוך". דרוקר סירב להתרגש יתר על המידה והוסיף: "יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה ודברים שאפשר לתקן ולעבוד קשה. יש עוד הרבה עבודה".

רביב לימונד, עבורו היה זה משחק החזרה לקבוצה, אמר: "אנחנו מכירים את השיטה של המאמן ועובדים קשה מאוד. אני חושב שבאיזשהו שלב בחצי השני קצת לחצנו על הדוושה ולהם פחות הלך התקפית . אני שמח שהצלחנו לשמור על הפער אבל צריך לזכור שזאת רק ההתחלה וזה רק משחק אימון שלא אומר שום דבר".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. קובי אליהו
הרגשה לא נעימה. שמיר מורחק/קובי אליהו

בחולון מן הסתם היו מתוסכלים מאוד, ולא רק מההפרש העצום בו הפסידו. המאמן, דן שמיר הורחק במהלך הרבע השלישי, הרחקה שלמעשה חיסלה את המשחק ונתנה את האות לבריחה של ירושלים. "מן הסתם זאת הפעם הראשונה שלי בחיים שאני מורחק ואני מקווה שזאת האחרונה. זאת הרגשה לא נעימה", אמר שמיר בסיום. "זאת לא דוגמא טובה לקבוצה שלי ובקטע הזה אני רוצה לקחת אחריות ולהתנצל כי גם אם יש איזה שריקה הזויה לחלוטין, אז כמו שלא הייתי רוצה ששחקן יקבל עבירה טכנית, אז בעצמי בטח שאסור היה לי לקבל טכנית".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "מבחינת כדורסל, ירושלים שלטו במשחק אבל הצלחנו למצוא את עצמנו ולמצוא את הדרך לעשות לא מעט דברים טובים. אנחנו כמובן בשלב מאוד התחלתי ואני מקווה שנוכל לצמצם פערים ומהר. אני בסך הכל אוהב את הקבוצה שיש לי ואת השחקנים עם כל הפלוסים והמינוסים".

פרנק האסל, שהיה מנוקודות האור היחידות בחולון אמר: "ידענו שיש להם קבוצה טובה. ברור שההרחקה של דן השפיעה על המשחק אבל אנחנו אסור היה לנו להפסיד ככה. עדיין יש חמישה שחקנים על המגרש שצריכים לעשות את העבודה. צריכים ללמוד מההפסד הזה. להסתכל על הקלטת של המשחק ולראות את הטעויות שעשינו ולתקן אותן".

שחקן הפועל חולון פרנק האסל מול שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
אסור היה להפסיד ככה. האסל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully