וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון עונה לאגוארו: "במיוחד שחקנים זרים צוללים"

חלוץ סיטי התלונן על העדפת המקומיים בפרמיירליג. מנג'ר יונייטד לא נשאר חייב, וגם הגן על נאני: "הוא לא הטיפוס שיצלול"

ספורט 2

צפו במנצ'סטר יונייטד מפסידה לטוטנהאם

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, דחה את טענות קון אגוארו ממנצ'סטר סיטי, לפיהן השופטים בפרמיירליג מקפחים שחקנים זרים. הארגנטינאי אמר את הדברים לאחר הניצחון על פולהאם בסוף השבוע (1:2), והתייחס בעיקר להחלטות השיפוט שהתקבלו ברחבות שתי הקבוצות.

פרגוסון לא חיכה הרבה לפני שהגיב בנושא. "אין טעם אפילו להתייחס לכך. אנחנו יודעים כבר כמה שנים שהרבה שחקנים צוללים, ואתה חייב להגיד שאלו במיוחד שחקנים זרים", אמר המנג'ר, שבאותה נשימה הגן על שחקנו, נאני, שהואשם בצלילה מול טוטנהאם בשבת: "הוא לא הטיפוס שיצלול. הוא מעולם לא היה שחקן כזה. היה פנדל, לפעמים אתה מקבל אותם, לפעמים לא".

עוד הוסיף פרגי: "מנקודת המבט של השופט היה קשה לקבוע מכיוון שהיו הרבה שחקנים שהסתירו לו. הקוון יכול היה לעזור לשופט הפעם, אבל הוא לא עשה זאת".

מנג'ר יונייטד גם התייחס למחציות הראשונות של הקבוצה, ואמר ל"טלגרף": "חייבים להיות מודאגים מגולים כמו שספגנו מול טוטנהאם. לא נכנסנו לקצב ואני לא חושב שניצחנו בתיקול אחד במחצית הראשונה. אם להסתמך על המחציות הראשונות נגד סאות'המפטון, נגד ליברפול ובשבת, יש לנו המון עבודה בתחום הזה. זו הפעם האחרונה שזה קורה. לשמחתי, ראיתם את מנצ'סטר יונייטד האמיתית במחצית השנייה נגד הספרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully