וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "השופטים בפרמיירליג חושדים יותר בזרים"

החלוץ הארגנטינאי התלונן על שיפוט אוהד לשחקנים אנגלים: "יותר קשה לנו, אסור שתהיה להם פריבילגיה מיוחדת"

ספורט 2

סרחיו אגוארו כבר מרגיש בבית בפרמיירליג, מספיק בבית כדי להתלונן על קיפוח מתמשך של שחקנים זרים על ידי שופטי הליגה. החלוץ הארגנטינאי שכבש את השוויון ב-1:2 של מנצ'סטר סיטי נגד פולהאם בשבת כעס על הפנדל שנשרק לחובת האלופה אחרי עבירה של פבלו סבאלטה על ג'ון ארנה ריסה וטען שמדובר בבעייה רחבה יותר.

"אני מנסה לא להיות מעורב בבעיות שנוגעות לשיפוט", אמר אגוארו. "תמיד יהיו טעויות נגד כל קבוצה וכל מה שאפשר לעשות זה להמשיך לשחק מבלי שזה יפריע לנו יותר מדי".

עם זאת הוא הוסיף: "תמיד יותר קשה לשחקנים זרים, זה קורה בכל מקום. לשחקנים מקומיים יש יחס יותר טוב מהשופטים, אבל זה נורמלי. התפקיד של השופט הוא לדעת מי עובד עליו ומי לא. אם השופטים חושדים יותר בזרים זה לא טוב לאף אחד. כאן באנגליה יש כמעט אותו מספר של זרים כמו שחקנים אנגלים, וזה לא בסדר שתהיה להם פריבילגיה שלנו אין".

על פתיחת העונה המהוססת של הסיטיזנס אמר אגוארו: "בעונה שעברה התחלנו היטב, ולאחר מכן הגיע תקופה בה דברים לא עבדו לנו, אבל סיימנו את השנה חזק. גם עכשיו זה קשה, וצריך לחשוב על העבודה שהמאמן צריך לעשות בלזהות את 11 השחקנים המתאימים להרכב בכל משחק, וגם הוא מנסה לעשות את המיטב כפי שאנחנו עושים על המגרש".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully