וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "יותר חשוב להיות אדם, מאשר כדורגלן גדול"

מסי וברצלונה מתכוננים לבנפיקה באלופות (ג', 20:45, ערוץ 5): "רוצה שיזכרו אותי כבחור טוב". יובנטוס-שחטאר דונייצק

אחרי שבוע הפסקה, תשוב מחר (שלישי) ליגת האלופות לפעילות מלאה ונמרצת. על הפרק: שמונה משחקים בבתים ה'-ח', בהשתתפות כמה מאריות היבשת דוגמת ברצלונה, יובנטוס, באיירן מינכן, צ'לסי ואחרות.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
אלופת אירופה מחפשת ניצחון בכורה. למפארד וצ'לסי/רויטרס

בית ה'

יובנטוס - שחטאר דונייצק (20:45, ספורט1)

איזה משחק בטורינו. יובה תתייצב כפייבוריטית, גם בגלל השם וגם בגלל הבית, אבל שחטאר בכושר פנטסטי ועל הנייר יש לה את כל הכלים להשיג לפחות תיקו. הביאנקונרי מגיעים למשחק עם מאזן נפלא של 45 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות והם גם הראו המון אופי עם חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 נגד צ'לסי בלונדון. בסוף השבוע יובה הביסה את רומא 1:4 ולאוהדים שלה יש את כל הסיבות לקוות לעוד הצגה. כושר טוב? גם בשחטאר יודעים מה זה. אלופת אוקראינה בעצמה לא הפסידה כבר ב-30 משחקים רשמיים ברציפות והיא מוליכה את הליגה שלה עם 10 ניצחונות מ-10 משחקים. הנריק מחיטריאן הנפלא כבש 13 שערים ב-10 משחקי ליגה, הבקיע את שני השערים ב-0:2 על נורדסיילנד לפני שבועיים ולאיטלקים יהיה כדאי מאוד לשים עין על הארמני הכשרוני.


נורדסיילנד - צ'לסי (20:45)

אחרי פתיחה לא חביבה לחודש ספטמבר, שכללה תבוסה לאתלטיקו מדריד בסופר קאפ האירופאי ושתי תוצאות תיקו בליגה ובליגת האלופות, צ'לסי עלתה שוב על הפס והיא המריאה לדנמרק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל 1:2 מרשים על ארסנל בחוץ בסוף השבוע. המאמן רוברטו די מתאו עשוי להעניק מקום בהרכב לססאר אספיליקווטה ולריאן ברטרנד, כדי לתת מנוחה לאשלי קול ולברניסלב איבנוביץ'. בחלק הקדמי אוסקר, אדן הזאר וחואן מאטה אמורים להמשיך להיות מופקדים על היצירתיות. בנורדסיילנד הצנועה יודעים שכל נקודה שהקבוצה תאסוף בשלב הבתים תהווה בונוס, אבל מקווים להפתיע ולשמח את האוהדים. ג'ושוע ג'ון ההולנדי, המושאל מטוונטה אנסחדה, כבש שמונה שערי ליגה בשבעה משחקים והוא ינסה לעקוץ מחר.

הנריק מחיטריאן שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
יכניע גם את יובנטוס. מחיטריאן/רויטרס

בית ו'

באטה בוריסוב - באיירן מינכן (20:45)

סגנית האלופה הגרמנית נמצא בפורמה נהדרת ובמשחק במינסק היא תחפש ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות. אריאן רובן בספק למשחק, מריו גומז ודויד אלאבה ימשיכו להיעדר, אבל מריו מנדז'וקיץ' נמצא בכושר הבקעה טוב מאוד, טוני קרוס בשיאו, חאבי מרטינס השתלב היטב והקבוצה הגרמנית פייבוריטית. באטה תנסה להפתיע, אבל תהיה מאושרת גם מתיקו. האלופה הבלארוסית כבר פגשה יריבה ממינכן באינטרטוטו - מינכן 1860 - אותה היא הביסה 0:5 בסיכום שני המשחקים באותו מפעל נשכח, אבל הפעם זו תהיה אופרה אחרת לגמרי.

ולנסיה - ליל (20:45)

שתי המפסידות של מחזור הפתיחה תנסנה להתאושש האחת על חשבון השנייה. העטלפים גברו בסוף השבוע 0:2 על סראגוסה, אבל הם עדיין לא מספיק יציבים העונה. לטובתם עומד הנתון הסטטיסטי הבא: ולנסיה ניצחה בכל אחד משבעת משחקי הבית האחרונים שלה נגד יריבות צרפתיות. אם ולנסיה מגלה חוסר יציבות, הרי שהמצב של ליל מדאיג בהרבה. הקבוצה מצפון צרפת עדיין לא התרגלה לחיים בלי אדן הזאר והיא לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות. סלומון קאלו, רוני רודלן ומרווין מרטאן בספק בגלל פציעות.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. Dennis Grombkowski, GettyImages
התאקלם היטב. מנדזוקיץ'/GettyImages, Dennis Grombkowski

בית ז'

בנפיקה - ברצלונה (20:45, ערוץ 5)

כשהיא יודעת שברצלונה כבר התקשתה מספר פעמים העונה, בנפיקה מאוד רוצה להפתיע את מוליכת הטבלה הספרדית. אוסקר קרדוסו פצוע, לואיזאו מורחק, אבל עם חלק קדמי שכולל את אדוארדו סאלביו, ניקו גאיטאן, פאבלו איימאר ולימה, בנפיקה יכולה לחלום על ניצחון ביתי על קבוצה ספרדית לראשונה מזה 30 שנה. בברצלונה מנסים כמובן להתרכז במשחק בליסבון ולא בקלאסיקו בעוד פחות משבוע. ססק פברגאס אמור לפתוח אחרי הצמד נגד סביליה בליגה, ובחלק הקדמי דויד וייה יצוות לליאונל מסי. הארגנטינאי הצהיר בראיון היום שתארים אישיים הרבה פחות מעניינים אותו מתארים קבוצתיים והוסיף: "יותר מעסיק אותי להיות אדם טוב מאשר השחקן הכי טוב בעולם. אחרי שאפרוש אני ארצה שיזכרו אותי כבחור טוב".

ספרטק מוסקבה - סלטיק (18:00, ערוץ 5+ גולד)

הרוסים והסקוטים מחפשים ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות ובמוקד יעמוד איידן מגידי, שגדל בסלטיק מגיל 15 ונמכר לספרטק לפני שנתיים תמורת כ-9.5 מיליון ליש"ט. "אנחנו יודעים עליו הכל והוא יהווה סכנה עבורינו", אמר מאמן הבויז, ניל לנון. המאמן המארח, אונאי אמרי, יחסר את השוער הראשון אנדריי דיקאן בגלל פציעה, וארטיום רברוב וסרגיי פסיאקוב נאבקים על המקום בין הקורות. אלופת סקוטלנד הייתה הקבוצה היחידה במחזור הראשון שלא הצליחה לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת של יריבתה (בנפיקה) והפעם לנון ושחקניו מקווים למאזן קצת יותר מחמיא.

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. רויטרס
ניצחון בית ראשון על יריבה ספרדית אחרי 30 שנה? ז'ורז'ה ז'סוס ובנפיקה/רויטרס

בית ח'

קלוז' - מנצ'סטר יונייטד (20:45, ערוץ 5+)

אחרי שהציגה לרוב יכולת לא משכנעת מאז פתיחת העונה ובנוסף, הפסידה לטוטנהאם בבית בסוף השבוע, מנצ'סטר יונייטד לא יכולה לאפשר לעצמה לאבד נקודות נוספות. המנג'ר אלכס פרגוסון יעניק מנוחה לפול סקולס וריאן גיגס הוותיקים, בעוד אנטוניו ולנסיה ומייקל קאריק פצועים, אבל גם בלי הרביעייה הזו יש לו סגל שאמור להסתדר עם האלופה הרומנית. קלוז' הפתיעה עם ניצחון מצוין בבראגה במחזור הפתיחה והיא בהחלט יכולה לחלום על העפלה לשמינית הגמר. עם סגל שכולל תשעה פורטוגלים ושלושה ברזילאים, המאמן יון אנדונה מקווה להפתיע.

גלאטסראיי - ספורטינג בראגה (20:45)

אחרי הפסד במחזור הפתיחה באולד טראפורד, אצל האלופה הטורקית יודעים שזה הזמן לצבור נקודות ראשונות - לא אחת - אלא שלוש. האמיט אלטינטופ שנפצע בהפסד הליגה לאורדוספור בסוף השבוע, בספק ואלברט ריירה ותומאש אויפאלושי פצועים ולא ישחקו, אבל המקומיים מקווים שחלק קדמי שכולל את בוראק יילמאז, אומוט בולוט ויוהאן אלמנדר, יסב נזקים רבים להגנה האוחרת. הפורטוגלים איכזבו והתאכזבו מההפסד הביתי לקלוז', אבל מגיעים כעת אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה. החלוץ בן ה-24, אדר, כבש שלושה שערים באותם משחקים ואם הוא ימשיך בכושר הבקעה דומה, הקבוצה של ז'וזה פסיירו יכולה לשאוף לחזור הביתה עם נקודה או יותר.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רוצה להתאושש מההפסד בליגה עם ניצחון באירופה. ואן פרסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully