וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר מצארי: "בשנה שעברה היינו מפסידים משחק כזה"

מאמן נאפולי שיבח את ההתבגרות של שחקניו שניצחו את סמפדוריה ונצמדו ליובה. סטרמאצ'יוני: "יש גישה חדשה באינטר"

המחזור השישי בליגה האיטלקית הושלם אמש (ראשון), כשבמוקד עמד ניצחון החוץ הקשה של נאפולי על סמפדוריה (0:1), שהצמיד את התכולים ליובנטוס בפסגת הטבלה עם 16 נקודות. פנדל מוצלח של אדינסון קבאני הלוהט בדקה ה-57 נתן לקבוצה של וולטר מצארי שלוש נקודתו יקרות, והמאמן נשמע מרוצה בסיום.

"התבגרנו, כי בשנה שעברה היינו מפסידים משחק כזה", אמר מצארי. "אשתקד ההשתתפות בליגת האלופות גרמה לנו לשמוט נקודות בליגה, אבל הניסיון עזר לנו להשתפר. עכשיו אנחנו משחקים עם יותר אחריות, ושיפרנו גם את המצבים הנייחים שלנו".

על הטענות של סמפ בנוגע לעבירה של דניאלה גסטלדדו על מארק האמשיק שהובילה לפנדל אמר מצארי: "ההילוכים החוזרים הראו שהעבירה הייתה ממש על הקו, שהוא חלק מהרחבה. אני יודע את החוקים ורציתי להדגיש אותם. סמפדוריה ראויה למחמאות על כך שהיא הקשתה עלינו, אבל הם לא היו יכולים ללחוץ במשך 90 דקות".

בסן סירו אינטר שברה את הבצורת עם ניצחון ביתי ראשון העונה, אחרי 1:2 מרשים על פיורנטינה השאפתנית. אנדראה סטרמאצ'יוני רשם ניצחון שני ברציפות מאז שעבר למערך 3:5:2 ואמר אחרי המשחק: "ניצחנו בזכות העובדה שהגבלנו את האיכויות של היריבה, שטובה מאוד בשליטה בכדור. קצת כעסתי כי יצרנו המון מצבים אבל אפשרנו להם להישאר במשחק, והיינו צריכים לגמור אותו מוקדם יותר".

"הצניחה לתחתית הייתה חשובה עבורנו", הסביר סטרמאצ'יוני. "כי היא גרמה לנו להבין שאנחנו צריכים לשנות משהו ולעלות למגרש עם גישה חדשה. הפעם הפגנו נחישות ועבודה גשה. זו הייתה תצוגת כוח ואיכות".

בצד המפסיד היה וינצ'נזו מונטלה, מאמן פיורנטינה, שאמר: "לקחנו את היוזמה במשחק, גם אחרי שנותרנו בעשרה שחקנים. לא שיחקנו רע למרות שביצענו יותר טעויות מבדרך כלל. לצערי לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו וכל החזקת הכדור שלנו לא ניפקה הרבה מצבים. אנחנו צריכים ללמוד להיות יותר אפקטיביים ליד השער".

אינטר גברה 1:2 על פיורנטינה, נאפולי ניצחה 0:1 את סמפדוריה

ביובנטוס חגגו את ה-1:4 הגדול על רומא: "עוד יותר מאמינים בעצמנו"

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully