וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצאלי: "האמונה שלנו בעצמנו אפילו גדולה יותר"

הבלם התייחס להצגה של יובנטוס מול רומא: "התחזקנו העונה". אלגרי מתרץ לאחר התיקו בפארמה: "היה משחק לא רע שלנו"

יובנטוס חזרה לדרך המלך. לאחר התיקו המאופס מול פיורנטינה בשבוע שעבר, הגיעה אמש (שבת) הצגה נוספת של הביאנקונרי, שהשפילו את רומא 1:4 וקבעו רצף של 45 משחקים ללא הפסד. מאסימו קררה, שמחליף על הקווים את אנטוניו קונטה המושעה, המשיך לנסות ולברוח מהתקשורת, ושלח למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק את מאמן השוערים קלאודיו פיליפי, שאמר בקצרה: "כל הקרדיט על המשחק הזה מגיע לאנטוניו קונטה". מי ששב להרכב וכבש שער ראשון מאז חודש פברואר היה החלוץ אלסנדרו מאטרי, שאמר בסיום: "הורדתי משקל רב מהכתפיים בעקבות השער הזה. אני מקווה לשחק גם בליגת האלופות, אבל זו כבר החלטה של המאמן", אמר.

גם הבלם המצוין אנדראה ברצאלי מבין עד כמה הגברת הזקנה חזקה העונה: "הסגל שלנו התחזק וכעת יש לנו אפילו אמונה גדולה יותר בעצמנו בהשוואה לעונה שעברה. היינו מודאגים לפני המשחק כי כולם מכירים את האיכויות של רומא. אבל כשאנחנו נכנסים לקצב, אנחנו עושים חיים קשים לכל יריבה".

מי שזעם בסיום היה מנכ"ל רומא, וולטר סבאטיני, שביקר את שחקניו בתקשורת: "המחצית הראשונה שלנו? אני חייב להסתכל במילון כדי למצוא מילה שתתאר אותה. היא הייתה פשוט זוועתית. אולי אנחנו צריכים לחשוב מחדש על ההחלטות שעשינו בקיץ, נראה שהערכנו יתר על המידה את היכולת של חלק מהשחקנים שלנו להתמודד במשחקים מהסוג הזה".

רוביניו ברח לחדר ההלבשה, אוהדי מילאן זעמו

בזמן שיובה חוגגת, במילאן המצב מוסיף להדרדר. הרוסונרי ממשיכים לשמוט נקודות, ודווקא אחרי ניצחון 0:2 על קליארי שהרגיע מעט את השורות, הגיע אמש תיקו 1:1 מול פארמה, שהציף מחדש את הביקורות הרבות. חוסר השקט במילאן ניכר אתמול היטב. לאחר המשחק הודו שחקני מילאן לקהל, אך מי שסירב לעשות כן היה רוביניו, שרק חזר מפציעה ממושכת. "אני נדהם לשמוע שיש איזשהו ויכוח בנוגע לעניין הזה", יצא הבלם דניאלה בונרה להגנתו של הברזילאי. "רוביניו היה כעוס ונסער לאחר המשחק בעקבות התוצאה, אז הוא מיהר לרדת לחדר ההלבשה, זה הכול. אין שום בעיה איתו".

מאמן הרוסונרי מסימילאנו אלגרי, שנראה כי מעמדו לא יכול להיות נמוך יותר כרגע, אמר בסיום: "זו לא הייתה תצוגה רעה שלנו. חבל שלא ניצחנו, כי יכולנו בקלות לקחת את שלושת הנקודות. אבל פארמה הענישה אותנו במצב נייח", תירץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully