וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את פיורנטינה

מיליטו וקסאנו סידרו ניצחון ביתי ראשון לנראזורי שבוע לפני הדרבי. נאפולי ניצחה 0:1 את סמפדוריה, 1:2 ללאציו על סיינה

המחזור השישי באיטליה, שנפתח בשבת, סיפק תוצאות לא ממש מפתיעות כאשר יובנטוס הביסה את רומא 1:4 ומילאן שוב מעדה וסיימה רק ב-1:1 נגד פארמה. היום (ראשון) נמשך המחזור, כאשר במוקד משחקי הצהריים עמד מאבק הצמרת בין נאפולי לסמפדוריה. אדינסון קבאני המשיך ללהוט וכבש את שער הניצחון ב-0:1, שסידר לנאפולי שוויון נקודות עם יובה, בעוד יריבתה רשמה הפסד ראשון העונה.

אינטר רשמה ניצחון ביתי ראשון העונה ועשתה זאת מול פיורנטינה עם 1:2 חגיגי שבוע לפני הדרבי הגדול מול מילאן. לאציו הצליחה מעט להתאושש אחרי צמד ההפסדים האחרון שלה וניצחה 1:2 בקלילות את סיינה. פאלרמו, ללא ערן זהבי, פירקה 1:4 את קייבו אחרי שפבריציו מיקולי הבקיע שלושער ענק.

אינטר - פיורנטינה 1:2

שחקן אינטר, אנטוניו קסאנו. רויטרס
עלו למקום השלישי. אנטוניו קסאנו חוגג את השני של אינטר/רויטרס

אחרי חוסר היציבות שאפיין אותה במחזורים האחרונים, שחקניו של אנדראה סטרמאצ'יוני רשמו ניצחון שני ברציפות ויוקרתי מאוד מבחינתם שמקפיץ את המועדון למקום השלישי שבוע לפני הדרבי הגדול. זה היה ניצחון הבית הראשון של אינטר שמצליחה להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה.

בדקה ה-17 נגיעת יד ברחבה של גונסאלו רודריגס הובילה לפנדל מוצלח של דייגו מיליטו, השלישי שלו העונה. הנראזורי המשיכו לחפש את השער ומצאו בדקה ה-34 שוב את השער כשאנטוניו קסאנו קיבל כדור עומק מצוין מאנדראה ראנוקיה, והחלוץ שהגיע ממילאן הבקיע את השני. פיורנטינה חזרה למשחק שש דקות לאחר מכן כשדויד פיסארו הגביה לרומולו, שנגח מקרוב, וצימק.

הויולה שחשבו על קאמבק ספגו מהלומה בדמות הרחקה בדקה ה-62 אחרי שגונסאלו ספג צהוב שני והשאיר את פיורנטינה בעשרה שחקנים. עבור האורחים מדובר במשחק שלישי ברציפות שבו הם לא מנצחים אחרי התיקו שהוציאו מול יובה ופארמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סמפדוריה - נאפולי 1:0

שחקן נאפולי, אדינסון קבאני. רויטרס
ממשיך לפרוח. אדינסון קבאני/רויטרס

סמפדוריה, שפתחה בסערה את העונה ונעצרה בשני המחזורים האחרונים כשסיימה בשתי תוצאות תיקו מול טורינו ורומא, המשיכה גם הערב את הדעיכה עם ספיגת הפסד ראשון העונה. בקרב הצמרת שלה מול נאפולי, שידעה שניצחון יסדר לה שוויון נקודות עם יובה, האורחים סיימו עם שלוש נקודות יקרות וניצחון חמישי מששת משחקיה העונה.

שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים, אבל בדקה ה-56 יכול היה הוגו קמפניארו לכבוש לנאפולי, אך נגיחה שלו אחרי כדור קרן של מארק האמשיק לא מצאה את הרשת. הרגע של המשחק מבחינתה של נאפולי היה בדקה ה-67 אחרי שדניאלה גסטלדדו הכשיל ברחבה את האמשיק, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. קבאני, שמנוסה במצבים האלה, ביצע את הפנדל בצורה מושלמת והבקיע שער שישי בליגה העונה.

לאציו - סיינה 1:2

אדרסון שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
מתחילים להתאושש. אדרסון אחרי כיבוש השער/רויטרס

שחקניו של ולדימיר פטקוביץ' ידעו שהמפתח ליציאה מהמשבר האחרון שפקד אותם בעקבות צמד ההפסדים לנאפולי וגנואה מגיע בבית מול סיינה מהתחתית. ואכן המארחים שלטו בקצב המשחק ומהפתיחה סיפקו כמה הזדמנויות מעניינות. בדקה ה-17 היה זה אדרסון שהתרומם מצוין לכדור קרן שהוגבה לעברו על ידי אנטוניו קנדרבה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון ועשרים דקות לאחר מכן כריסטיאן לדסמה ביסס את היתרון אחרי שהבקיע מצוין בפנדל, כשאת העבירה ברחבה בצע ג'אנלוקה פגולו על מירוסלב קלוזה, כוכב השבוע שעבר. בתוך תוספת הזמן מאסימו פאצ'י המתיק מעט את הגלולה של האורחים עם שער מצמק.

פאלרמו - קייבו 1:4

ללא ערן זהבי הפצוע, קיוותה הקבוצה מסיציליה להתחמק מהמקום האחרון שאליו היא נקלעה בעקבות ארבעת ההפסדים שספגה בחמשת משחקי הליגה העונה, וללא ערן זהבי הפצוע היא בהחלט עמדה במשימה בצורה מרשימה. כבר אחרי 13 דקות פבריציו מיקולי הפציץ את השער עם בעיטה חופשית אדירה לחיבורים שלא הותירה שום סיכוי לשוערה של קייבו, סטפנו סורנטינו, והבקיע את שער היתרון למארחים. מרקו ריגוני איזן רבע שעה לאחר מכן אחרי שהמשיך בבעיטה מכדור קרן פנימה, אבל בדקה ה-59 שוב מיקולי כבש מבישול של פרנקו בריאנצה. מכאן ההגנה של האורחים התפרקה, כשלואיג'י גיורגי (80) ושער נוסף של מיקולי בוולה מדהים ממרחק של מעל ל-40 מטרים (82) סגרו את הסיפור ורשמו ניצחון יוקרתי. המארחים שיחקו החל מהדקה ה-63 בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של בריאנצה.

משחקים נוספים:

אודינזה - גנואה 0:0

אטאלנטה - טורינו 5:1
לאטאלנטה: חרמן דניס 27, לטורינו: רולאנדו ביאנקי 37, 76, פנדל, אלסנדרו גאצי 62, אלן סטבאנוביץ' 65, דנילו דאמברוסיו 73

בולוניה - קטאניה 0:4
לבולוניה: טיבריו גוארנטה 19, אלברטו ג'ילארדינו 40, 61, פנאיוטיס קונה 90

קליארי - פסקארה 2:1
לקליארי: מאוריסיו פינייה 82, פנדל. לפסקארה: כריסטיאן טרליצי 50, ולדימיר וייס 76

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully