וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ה-NBA: לברון ראשון, דוראנט שני

רשת ESPN חתמה את הדירוג המסורתי עם חמשת השחקנים הטובים בליגה. הווארד שלישי, פול רביעי ואפילו דריק רוז שם

דירוג שחקני ה-NBA המסורתי של רשת ESPN הגיע לסיום, כשאמש (חמישי) פורסמו המקומות הראשונים בדירוג, 5-1. כזכור, הדירוג שנקבע על ידי 104 כתבים מהרשת האמריקאית המפורסמת העמיד את קובי בריאנט במקום השישי בלבד, אך בצמרת הדירוג לא נרשמו הפתעות מיוחדות. לברון ג'יימס, שהוליך את מיאמי היט לאליפות אשתקד והסיר חלק גדול מסימני השאלה כלפיו, דורג זו השנה השנייה במקום הראשון של הדירוג. הסמול פורוורד בן ה-27 העמיד אשתקד ממוצעים של 27.1 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים, ואף זכה שוב בתואר MVP הליגה.

במקום השני, דורג הפורוורד הנהדר של אוקלהומה ת'אנדר, הלוא הוא קווין דוראנט. דוראנט, שביצע בכך עלייה של ארבע מקומות לעומת המקום השישי בו דורג בעונה שעברה, היה הגורם המרכזי בהעפלתה של הקבוצה הצעירה והמרעננת מאוקלהומה לגמר ה-NBA. במקום השלישי, עם ירידה של מקום אחד לעומת הדירוג הקודם, נמצא דוויט הווארד. הסנטר, שעבר במהלך הקיץ בטרייד מתוקשר ללייקרס, דווקא חווה עונה מאכזבת במדי קבוצתו הקודמת, אורלנדו מג'יק, עונה בה הספיק להסתכסך עם המאמן סטן ואן גאנדי, שפוטר בסופו של דבר.

רביעי דורג הרכז הנהדר של הקליפרס, כריס פול, שסיים את הדירוג בעונה שעברה במקום זהה. פול הגיע ללוס אנג'לס בעונה שעברה והוליך את הקליפרס לחצי גמר המערב, שם הודחו על ידי סאן אנטוניו, לאחר שנים רבות בהן כלל לא העפילו לפלייאוף.

במקום החמישי והמעט מפתיע דורג דריק רוז. הגארד המעולה של שיקאגו, שדורג רק במקום השמיני בעונה שעברה, סבל מפציעה ממושכת בעונה החולפת, פציעה שעשויה להשבית אותו, ככל הנראה, גם במשך העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully