וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון טרי: "המטרה? להרוג את הלייקרס ומיאמי"

שחקן הרכש החדש של בוסטון סלטיקס מסמן מטרות לקראת העונה שבפתח: "אין ספק שאנחנו רוצים לזכות באליפות"

קיץ 2012 ב-NBA סיפק מספר טריידים מעניינים במיוחד. אחד מהם היה הטרייד ששלח את ג'ייסון טרי, הגארד שזכה באליפות עם דאלאס לפני שתי עונות, לבוסטון סלטיקס. טרי עדיין לא לבש באופן רשמי את החולצה הירוקה מספר 4, אך הוא כבר מתחיל להתחבב על אוהדי הסלטיקס בעקבות הראיונות שלו עם התקשורת המקומית.

כשנשאל על המטרות של הקבוצה העונה אמר טרי: "המטרה? להרוג את הלייקרס ואת מיאמי". הגארד, שאמור לתפוס את המשבצת של ריי אלן שעזב, לא מנמיך ציפיות ושואף גבוה בקבוצתו החדשה: "מי שלא תהיה נגדינו, אנחנו חייבים להיות קבוצה רעה ולחסל את היריבות שלנו בדרך לתואר".

טרי חתם ביולי בבוסטון על חוזה לשלוש שנים במסגרתו הוא צפוי להרווח כ-15.7 מיליון דולר. הוא אמור להיות השחקן השישי של דוק ריברס, בדיוק כפי שהיה בדאלאס ואף נבחר לשחקן השישי הטוב בליגה. טרי אמור להוסיף לבוסטון יכולת לקלוע מבחוץ כפי שעשה ריי אלן וגם לעזור לראג'ון רונדו בניהול המשחק.

טרי נשאל האם הוא מסוגל לשמש כרכז שני בקבוצה וענה: "אני מרגיש מאוד נוח עם התפקיד הזה. בתחילת הדרך שלי בליגה שימשתי כרכז ועשיתי את זה ברמה גבוהה. מה שדוק ריברס יבקש ממני אני אעשה. גם אם יבקשו ממני לקפוץ על הסנטר אעשה זאת. אעשה הכול בשביל הקבוצה".

קובי בריאנט רק שישי בדירוג שחקני הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully