וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה הוחזר לסגל נבחרת ברזיל

השלושער במשחק הידידות עזר? הקשר בן ה-30 חזר לסלסאו לראשונה מאז מונדיאל 2010. מנזס: "אנחנו זקוקים לניסיון שלו"

ז'וזה מוריניו הודה אמש (רביעי) כי השלושער של קאקה במשחק הראווה מול מיז'ונריוס הקולומביאנית גרם לו לעשות חושבים בנוגע לשיתופו בהרכב ריאל מדריד. מסתבר שהוא לא היחיד שהחל לשנות דעתו לגבי הקשר הברזילאי, שהוחזר הערב לנבחרת אחרי היעדרות בת יותר משנתיים.

קאקה קשר נבחרת ברזיל. Hamish Blair, GettyImages
ושוב איתכם. קאקה/GettyImages, Hamish Blair

מאנו מנזס כנראה התלהב מהופעתו של קאקה וזימן אותו לסגל למשחקי הידידות מול עירק (בשבדיה ב-11 באוקטובר) ויפן (בפולין ב-16 באוקטובר) לראשונה מאז מונדיאל 2010, אף על פי שהוא לא שיחק עד כה עם ריאל בליגה או בליגת האלופות. כאמור, המשחק האחרון של קאקה בן ה-30 היה בהפסד להולנד ברבע גמר המונדיאל בדרום אפריקה.

בכל אופן, המאמן הלאומי של ברזיל הכחיש כי המשחק אמש הוא הסיבה לזימונו המחודש של קאקה. "אנחנו זקוקים לשחקנים מנוסים כמוהו בנבחרת", אמר מנזס, שטען כי קיבל את ההחלטה עוד לפני משחק הידידות של ריאל. "אנחנו מאמינים שהוא יבוא אלינו ויראה שהוא השתפר. אולי נוכל להסתמך עליו שוב כשחקן נבחרת".

מנזס התייחס גם לקריאות האוהדים בניצחון הדחוק על דרום אפריקה בתחילת החודש, כאשר הם דרשו את התפטרותו ואת החלפתו בלואיז פליפה סקולארי. "אני יודע שאין לי תעודת ביטוח על התפקיד, אבל יודע מה עליי לעשות כדי לשמור על המשרה שלי עד המונדיאל. אנחנו חייבים להיות חכמים בדרך בה אנו מודדים הצלחות. לפעמים התוצאות לא יגיעו עם הופעות גדולות. זה לא תמיד אפשרי".

מאנו מנזס מאמן נבחרת ברזיל במסיבת עיתונאים. רויטרס
יודע איך לשמור על התפקיד עד המונדיאל. מאנו מנזס/רויטרס

הסגל המלא של ברזיל

שוערים: ג'פרסון (בוטאפוגו), דייגו אלבס (ולנסיה), ויקטור (אתלטיקו מיניירו).

הגנה: אלכס סנדרו (פורטו), מרסלו (ריאל מדריד), דני אלבס (ברצלונה), טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), דדה (ואסקו דה גמה), לאנדרו קסטאן (רומא), אדריאנו (ברצלונה), דויד לואיז (צ'לסי).

קשרים: סנדרו (טוטנהאם), פרננדו (גרמיו), לוקאס (סאו פאולו), ראמירס (צ'לסי), פאוליניו (קורינתיאנס), אוסקר (צ'לסי), ג'וליאנו (דניפרו), טיאגו נבס (פלומיננזה), קאקה (ריאל מדריד).

התקפה: ניימאר (סנטוס), הולק (זניט סנט פטרסבורג), לאנדרו דמיאו (אינטרנסיונל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully