וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "קאקה מאלץ אותי לחשוב על מעמדו"

השלושער של הברזילאי מול מיז'ונריוס הרשים את מאמן ריאל מדריד. דיווח: גלטסראיי תנסה לצרף את הקשר בינואר

ריאל מדריד התאווררה אמש (רביעי) מהקרבות בליגה ובאירופה עם ניצחון קליל 0:8 על מיז'ונריוס הקולומביאנית בגביע סנטיאגו ברנבאו. ז'וזה מוריניו העלה את ההרכב השני שלו, וקיבל שלושער מקאקה שנואש לקבל הזדמנות אמיתית מהמיוחד.

"השחקנים שרצו לקבל יותר דקות גם במשחקים רשמיים הגיבו יפה וזה טבעי שהם ירצו להוכיח את עצמם", אמר מוריניו בסיום. כשנשאל לגבי קאקה אמר: "הוא שיחק היטב, כמו כל הקבוצה. כמובן שכשהוא מראה את המוטיבציה שלו יש לי יותר ביטחון לתת לו תפקיד חשוב יותר. לקאקה יש יכולות שמחייבות אותי לחשוב עליו בבחירת ההרכב".

לגבי השמינייה שספגה היריבה הקולומביאנית במשחק החגיגי אמר מוריניו: "השחקנים שלהם שווים יותר ממה שהם הראו היום וחבל לי שהם ספגו שמונה שערים, אבל אנחנו באנו לעבוד, ולא לצחוק, כי רצינו לזכות בתואר הזה".

ובינתיים גוברים הדיווחים כי גלטסראיי , קבוצת הפאר הטורקית, תפנה לכוכב הברזילאי בינואר הקרוב. זאת אם תעפיל לסיבוב הבא בליגת האלופות. נשיא המועדון התייחס לשמועות הללו ואמר: "אם נעלה לשמינית גמר ליגת האלופות ננסה לצרף את קאקה. הוא מתאים לנו מאוד. אשמח לראות אותו לובש את חולצת המועדון בעתיד הקרוב".

מי שקצת פחות מתרשם מהנעשה בברנבאו הוא רמון קלדרון, נשיאה הקודם של ריאל, שתקף פעם נוספת את ראשי המועדון. "אני מכיר אנשים רבים במערכת שחושבים שמוריניו וסוכנו חורחה מנדס מתנהגים כאילו המועדון שייך להם. הבעיה האמיתית היא שפלורנטינו פרס שותק בנושא".

לאחר מכן עבר קלדרון להאשים ישירות את הנשיא שתפס את מקומו: "מוריניו והשחקנים שלו יכולים לספוג ביקורות לפעמים, אבל היחסים החזקים בין פרס לתקשורת מונעים ממנו לספוג כל סוג של ביקורת. יש מספר עיתונאים שאיבדו את משרתם אחרי שהעזו לתקוף אותו".

אתלטיקו ניצחה 2:4 את בטיס במשחק השלמה ועלתה למקום השני

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully