וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראווה: ריאל מדריד הביסה 0:8 את מיז'ונריוס

הבלאנקוס עם הרכב שני חגגו במשחק לכבודו של די סטפנו, קאקה כבש שלושער. 2:4 לאתלטיקו על בטיס, צמד לפלקאו

ריאל מדריד ניצלה את הפוגת אמצע השבוע כדי להשתתף במשחק ראווה לכבודו של די סטפנו בברנבאו. היריבה שעמדה מנגד, דפורטיבו לוס מיז'ונריוס הקולומביאנית, לא ממש הצליחה לספק תחרות על המגרש, וירדה מובסת מול ההרכב השני של הבלאנקוס, 8:0.

ז'וזה מוריניו, שרק ביום שני האחרון ראה את החבורה שלו גוברת 0:2 על ראיו וייקאנו במשחק הדחוי של המחזור, איפשר מנוחה לכריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס, פפה, אלברו ארבלואה, איקר קסיאס, צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה ומרסלו. בהיעדם תפסו את הבמה ראול אלביול, פאביו קואנטראו, סמי חדירה, חוסה קאייחון, קאקה, מסוט אוזיל וגונסאלו היגואין.

כבר אחרי 13 דקות ריאל אותתה לגבי ההמשך עם שער מוקדם, כשפריצה סוחפת של היגואין הסתיימה עם כדור רוחב לקאקה, שבעט לחיבורים. פחות מעשר דקות חלפו והפעם הארגנטינאי הכניס כדור עומק לקאייחון, שהבקיע את השני וסידר להיגואין בישול שני במשחק. בדקה ה-32 היה זה אוזיל שהכניס כדור עומק לאלברו מוראטה, שהטעה את השוער ובעט פנימה.

ארבע דקות בלבד חלפו, וריאל לא עצרה כשקאקה בישל למוראטה את השני שלו והרביעי של ריאל. בדקה ה-38 התבוסה כבר הפכה להשפלה, כשיציאה לא טובה של השוער לכדור גובה סידרה לקאקה שער עם העכוז. 0:5 זו הייתה תוצאת המחצית, וב-45 הדקות הבאות ריאל המשיכה להפעיל לחץ. בדקה ה-60 קאקה ניצל בעיטת פנדל שנזקפה לזכות הבלאנקוס, ושלח את השוער לפינה הלא נכונה. על השער השביעי היה חתום קאייחון (68) שנהנה מבישול של קארים בנזמה המחליף, ובדקה ה-78 הצרפתי נכנס לרשימת הכובשים אחרי שלוקה מודריץ' עבר את ההגנה ומסר לבנזמה שהבקיע.

השלמה: אתלטיקו ניצחה 2:4 את בטיס

זוכרים את חגיגת השערים של אתלטיקו מדריד מול צ'לסי בסופר קאפ האירופי? הניצחון הענק אז (1:4) גרם לקולצ'ונרוס להחמיץ את המחזור השלישי בליגה, והיום הם ניצלו את הפוגת אמצע השבוע כדי להשיג ניצחון חוץ חשוב 2:4 על בטיס. רדאמל פלקאו עם שני שערים סידר ניצחון רביעי העונה מחמישה משחקים ליריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית, שעולה למקום השני.

אתלטיקו, שהגיעה למשחק אחרי הניצחון 1:2 על ויאדוליד ביום ראשון האחרון, דווקא נקלעה לפיגור בדקה ה-25 אחרי שנאצ'ו מסר לאגרה, שבעט מרחוק כדור שקיפץ פעמיים והטעה את שוער אתלטיקו סרחיו אסנחו בדרכו אל השער. שלוש דקות בלבד החזיק מעמד היתרון, שכן פלקאו קיבל כדור מצוין מראול גרסיה, והמשיך מקרוב את ה-1:1. ממש עם הירידה למחצית, בטיס החזירה לעצמה את היתרון כששער עצמי של חואנפראן סידר לאורחים את השני במשחק.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, בטיס נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדמיאן פרקיס הכשיל את פלקאו ברחבה, ראה את האדום, והחלוץ הקולומביאני ניצל את ההזדמנות כדי להבקיע ולקבוע 2:2. נגמר? ממש לא. המהפך הושלם בדקה ה-55 אחרי שכדור קרן של מריו סוארס מצא את דייגו קוסטה, שנותר פנוי והמשיך פנימה. עד הסיום (77) ג'ואל קמפבל מבטיס נגע בכדור בידו, ספג צהוב שני והותיר את בטיס להתמודד בתשעה שחקנים. בדקה ה-90 אתלטיקו נעצה את המסמר האחרון אחרי שראול גרסיה כבש מבישול של ארדה טוראן. בטיס, שהגיעה למשחק עם שני ניצחונות רצופים, נותרה במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully