וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "ידענו שחייבים לשנות את המצב"

בריאל מדריד נהנו מה-0:2 על ראיו, הארגנטינאי הוסיף: "נתנו משחק גדול". קסיאס פירסם תמונה שלו מחובק עם רונאלדו

הרבה לחץ השתחרר אמש (שני) בריאל מדריד. לאחר דחייה של יממה, בשל בעיות התאורה באצטדיון של ראיו וייקאנו, הגיעו הבלאנקוס למשחק, הציגו יכולת טובה ובעזרת שערים של קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, ניצחו 0:2 והחזירו את הפער מברצלונה לשמונה נקודות בלבד.

מיד אחרי המשחק, נשמע המאמן ז'וזה מוריניו מרוצה מאוד ואמר: "הערב, הייתה לי קבוצה", זכר להאשמות שהטיח בשחקניו לאחר ההפסד מול סביליה במחזור הקודם. גם השחקנים נהנו מהניצחון ואנחל די מריה, שבישל את השער הראשון בצורה מבריקה, אמר: "עשינו עבודה טובה, ידענו שאנחנו חייבים לשנות את המצב בו היינו. הניצחון מול סיטי היה חשוב והפעם נתנו משחק גדול. הלוואי שנמשיך בדרך הזו. ניצחנו יריבה שתמיד עושה לנו בעיות".

הבלם פפה הוסיף: "היינו סולידיים ונמשיך להילחם גם בהמשך. אנחנו רק בתחילת הדרך וצריך לבוא לכל משחק בשיא הרצינות, כדי להחזיר את הנקודות שאיבדנו". סרחיו ראמוס, עליו נפוצו שמועות כאילו ספסולו מול מנצ'סטר סיטי נבע מבעיות אישיות, אמר: "את הדברים המשפחתיים שלי אני פותר בדלתיים סגורות. אני מדבר רק על ריאל מדריד, כולנו אוהבים לשחק ואני שמח שחזרתי להרכב".

איקר קסיאס, אשר בשני השערים האחרונים של כריסטיאנו רונאלדו (אמש ומול סיטי) נראה אדיש במיוחד, מה שהוביל למסכת שמועות ודיווחים על היחסים בין השניים, החליט לשים קץ לדברים, לפחות כלפי חוץ. מיד לאחר המשחק, השוער פירסם תמונה בדף הפייסבוק שלו, כשהוא נראה מחובק עם הפורטוגלי. קסיאס הוסיף לתמונה לינק לאתר ספרדי אשר דיווח על הבעיות בין השניים וכתב למעריציו: "תצטרכו להתמודד עם זה בהומור".

ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ראיו וייקאנו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully