וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הערב, הקבוצה שלי הייתה קבוצה"

מאמן ריאל החמיא לשחקניו אחרי ה-0:2 על ראיו: "דחיית המשחק יצרה מצב לא נוח". היגואין: "המרחק מבארסה? יש עוד זמן"

אחרי שהמשחק נדחה ביממה בשל הפסקת חשמל, אלופת ספרד ריאל מדריד חזרה לנצח הערב (שני) גם בליגה המקומית לאחר שלא הרשימה אבל בסוף יצאה עם 0:2 מול ראיו וייקאנו בחוץ. קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו, שכבשו גם ב-2:3 על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות בשבוע שעבר, כבשו גם הפעם וסידרו לז'וזה מוריניו קצת נחת.

"אם היינו משחקים באותה הגישה גם מול חטאפה וסביליה, יכולנו לנצח גם במשחקים האלה", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "היה לנו משחק קשה, והצלחנו להיות במיטבנו לפחות בכל מה שקשור בריכוז ומוטיבציה ונראה שהקבוצה הגיבה טוב במצב אליו הגיעה. האם יכולנו לשחק טוב יותר? כן, יכולנו לשחק טוב יותר, על אף שהיריבה שלנו לחצה הרבה ורצה הרבה וגרמה לנו בעיות. אבל הביקורת שלי היא תמיד כלפי הגישה של השחקנים שלי ולגבי מידת המחויבות שלהם. הערב הקבוצה שלי הייתה קבוצה".

"דחיית המשחק יצרה מצב לא נוח בשבילנו, אבל זה לא היה קל גם בשבילם. אתה מגיע במצב מנטאלי כשאתה מוכן לשחק, מחכה לאישור לשחק, ובסופו של דבר אתה לא משחק".

גונסאלו היגואין, שנכנס במחליף בדקה ה-70, אמר: "זה היה משחק חשוב מאוד. הגענו לכאן עם מרחק גדול מאוד מברצלונה ועם רצון עז להשיג שלוש נקודות. היה משחק קשה מאוד. אנחנו במחזור החמישי, יש עדיין הרבה על מה לשחק. המרחק מבארסה חשוב, אבל יש עוד הרבה משחקים לפנינו. 33 משחקים זה נצח ואנחנו הולכים להילחם עד הסוף. בחלקים מסוימים היינו דומים לריאל מדריד של העונה שעברה, אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שייצרנו. הפנדל היה טוב בשבילנו וגם הכרטיס האדום. אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב בסך הכל. עדיין יש לנו מקום לשיפור, אבל התחלנו טוב בליגת האלופות וזו עובדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully