וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:2 לריאל מדריד על ראיו וייקאנו

שערים של קארים בנזמה (13) ורונאלדו בפנדל (69) סידרו לאלופה ניצחון קליל בדרבי הקטן. הפער מברצלונה: 8 נקודות

באיחור של 24 שעות ואחרי הפסקת החשמל שגרמה לדחיית המשחק ממועדו המקורי, התארחה הערב (שני) ריאל מדריד במגרשה של ראיו וייקאנו ויצאה משם בשלום עם ניצחון חלק 0:2. האלופה לא נזקקה ליכולת יוצאת דופן כדי לדלג על פני היריבה הצנועה שלה ושוב היה זה קארים בנזמה, החלוץ הצרפתי שכבש גם בניצחון על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, שהרגיע את מוריניו עם שער יתרון מוקדם בדקה ה-13 אחרי מהלך קבוצתי מרשים.

רונאלדו, שלא הציג יכולת גדולה במשחק הזה, הבטיח את הניצחון עם שער בפנדל בדקה ה-69, אך רשם את אחת ההחמצות הגדולות בקריירה שלו רק שתי דקות לאחר מכן כשבעט רק לקורה מול שער חשוף לחלוטין. ריאל עלתה למקום השביעי בעקבות הניצחון הזה אך היא עדיין רחוקה 8 נקודות מברצלונה היריבה המושבעת שלה שלא איבדה עדיין נקודות. במחזור הבא תארח האלופה את דפורטיבו לה קורוניה ולאחר מכן תתארח אצל ברצלונה לסופר קלאסיקו הראשון של העונה. בתווך תתארח ריאל אצל אייאקס במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כבש שער מוקדם. קארים בנזמה/רויטרס

מוריניו החזיר להרכב שלו במשחק הזה את סרחיו ראמוס שסופסל מול הסיטי. לוקה מודריץ', קשר הרכש שהגיע מטוטנהאם פתח גם הוא בהרכב, אך הציג יכולת חלשה מאוד והוחלף על ידי מסוט אוזיל. היכולת של הקרואטי סיפקה בוודאי למוריניו הרבה חומר למחשבה לקראת ההמשך. בסך הכל בריאל יכולים להיות מרוצים משלוש הנקודות שהשיגו במשחק הזה אך ספק אם היכולת הזו תספיק בהמשך כאשר הסופר קלאסיקו נמצא ממש מעבר לפינה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים, מימין מרסלו. רויטרס
חוגגים שער ומהלך קבוצתי גדול. שחקני ריאל/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (ימין) מול חאבייר פואגו שחקן ראיו וייקאנו. רויטרס
חיים קשים מול הגנת ראיו. רונאלדו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: מצב מצוין לאלופה. די מריה הרים כדור חופשי הישר לראשו של פפה, שנגח מקרוב בעוצמה אך שוער וייקאנו הדף בקושי לקרן.

דקה 13: גול! מהלך נהדר של ריאל מדריד מסתיים בשער ראשון. מרסלו שלח עם העקב את רונאלדו, שהמשיך לדי מריה. הארגנטינאי זיהה את בנזמה והשאיר לו כדור רוחב מעולה, אותו ניצל הצרפתי וכבש. 0:1 לריאל

דקה 20: ריאל המשיכה לשלוט ללא עוררין במשחק. די מריה הפעלתן כמעט והכפיל את היתרון כשקיבל כדור כ-18 מטרים מצד שמאל ובעט כדור מסובב בשמאל, שחלף מעט מעל שערו של רובן.

דקה 25: גם שחקן הרכש הטרי לוקה מודריץ' נכנס לעניינים וכמעט כבש את הבכורה שלו כשקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק, אך הישר לגופו של ברונו שוער ראיו.

דקה 33: מצב נפלא לראיו. חוסה קרלוס נגח בעוצמה מתוך הרחבה. קסיאס הדף וראמוס הרחיק לא טוב, הישר לרגליו של דליבאסיץ' שבעט את הריבאונד לתוך השער אך צ'אבי אלונסו הצליח להציל את הכדור בחזהו ממש על קו השער. מזל גדול לאלופה.

דקה 52: טעות איומה של ארבלואה שמסר כדור אחורנית ולא ראה את ליאו חלוץ ראיו מתגנב. האחרון לא הצליח להשתלט על הכדור ואיפשר לקסיאס למנוע שיויון מפתיע.

דקה 59: שער שנוי במחלוקת של האלופה נפסל. בנזמה קיבל כדור מרגל של שחקן ראיו, הצרפתי דהר עד לשער וכבש, אך שערו נפסל בטענה לעבירה מוקדמת .

דקה 63: ראיו כמעט משווה. חוסה קרלוס התנהל עם הכדור כ-17 מטרים מהשער ושלח שמאלית חזקה שחמקה מעט מעל שערו של קסיאס. מזל גדול לאלופה.

דקה 69: גול! די מריה הכניס לרחבה את רונאלדו ששלח רוחב שפגע בידו של מגן ראיו בתוך הרחבה. השופט שרק לפנדל ורונאלדו לא התקשה לדייק ולהכפיל את היתרון. 0:2 לריאל.

דקה 72: החמצה מדהימה של רונאלדו שמצא את עצמו לבד מול שער ראיו אך הוא בעט ברשלנות למשקוף. כמעט השלישי של ריאל.

דקה 90: אדום! חוסה מנואל קסאדו הורחק בצהוב שני לאחר עבירה חריפה על מסוט אוזיל.

דפורטיבו לה קורוניה - סביליה 2:0

האנדלוסים נצמדו למאיורקה ומלאגה במקום השני עם 11 נקודות וללא הפסד בחמישה משחקים, לאחר שהשיגו שלוש נקודות בריאזור. לה קורוניה קיוותה להישאר ללא הפסדים אחרי שלוש תוצאות תיקו, אבל נכנעה בדקה ה-75 לשער של אלברו נגרדו, שכבש לאחר בישול מצוין של המגן הברזילאי סיסיניו. תשע דקות לאחר מכן איבן ראקיטיץ' סגר עניין בעקבות טעות בהגנת המארחים. דניאל ארנסוביה מנע תבוסה עד לסיום.

אלברו נגרדו שחקן סביליה. רויטרס
סביליה בצמרת. אלברו נגרדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully