וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני ספרד על הפסקת החשמל: "כמו רפובליקת בננות"

התקשורת הגיבה בזעם לדחיית המשחק בין ריאל מדריד לראיו וייקאנו: "תמונות מביכות, מטאפורה למה שנהיה מהליגה הזאת"

טכנאי מנסה לתקן את התאורה לקראת משחקה של ריאל מדריד מול ראיו וייקאנו. רויטרס
כמה זה מביך. הליגה הספרדית/רויטרס

אחרי שמשחקה נגד ראיו וייקאנו מיום ראשון האחרון נדחה, בריאל מדריד, כך מתברר, חוששים מהאפשרות שהמשחק יידחה פעם נוספת. כזכור, המשחק שאמור היה להתקיים אתמול (ראשון) נדחה אחרי שהתאורה באיצטדיון קרסה והאוהדים נשלחו בחזרה לבתיהם. בריאל ביקשו לקיים את המשחק ב-17:00, אבל בסופו של דבר שעת המשחק נקבעה ל-19:45.

"אחרי האירועים המצערים אתמול שהובילו לדחיית המשחק בין ראיו וייקאנו לריאל מדריד, ריאל מדריד ביקשה מההתאחדות הספרדית לקיים את המשחק היום", נמסר בהודעה הרשמית של המועדון. "זאת בכדי להימנע מבעיות אפשריות שעשויות לסכן את קיומו של המשחק. נשיא ההתאחדות החליט שהמשחק יתקיים ב-19:45 וקיבל את האחריות לכל תקלה שלא תהיה. ריאל מדריד ביססה את הבקשה שלה בדאגה לכך שיש מחסור בתאריכים לקיום משחק חוזר אם יהיה צורך".

המנהל המקצועי של ריאל מדריד מיגל פרדסה התייחס גם הוא להחלטת ההתאחדות, ואמר: "הכי טוב היה לשחק ביום שני ב-17:00 מכיוון שהם לא יכולים להבטיח שהבעיה החשמלית תיפתר עד 20:00. זו שעה שהמאמן שלנו ביקש ואנחנו תומכים בו. זו הבעיה שלהם, אין לנו אחריות למה שקרה. אנחנו שומרים על הזכויות שלנו".

אייטור קראנקה עוזר מאמן ריאל מדריד. רויטרס
חיכו דקות ארוכות, העולם הביט במבוכה. ריאל מדריד/רויטרס

בתקשורת הספרדית "חגגו" על התקרית המביכה, טענו שמדובר ב"שערורייה" וכינו את המאורעות כ"רפובליקת בננות". בספרד הובכו מאוד לראות את התמונות בהן מספר פועלים בוחנים את הכבלים מעל האיצטדיון החשוך. התקרית הזאת היא רק חלק בפגיעה בתדמית של "לה ליגה", שסובלת מירידה במספר הצופים, איצטדיונים חצי ריקים, פריסה ארוכה של מחזור המשחקים על כמה ימים, פגיעה כלכלית של רוב הקבוצות, ומרמור על חלוקת הכספים.

רוברטו פאלומר כתב ב"מארקה": "ארבעה-חמישה אנשים עובדים, ו-100 איש מסתכלים עליהם. איפה רואים דברים כאלה? כמובן בספרד. התמונה שבה נראה פועל, כמובן מבלי להוציא את הסיגריה מהפה, שמנסה לתקן את הכבלים עם קצת נייר דבק, זה מטאפורה לרפובליקת הבננות שהליגה הזאת הפכה.

"שעות פתיחת מוזרות למשחקים, חובות ענק, צניחה בקהל, סבוטאג' במשחק שנדחה בגלל הפסקת חשמל, מועדונים שלא עומדים ברוב הדרישות הבסיסיות כדי לקחת חלק בספורט מקצועני. יש ביבשת ליגות שמארוגנות הרבה יותר טוב".

אלפרדו רלאנו, פובליציסט ב"אס", סבור שמדובר במכה תדמיתית לספרד, מאחר שהמשחק אמור היה להיות משודר ב-150 מדינות ברחבי העולם. "אנחנו עומדים בפני פשע חדש: טרור בכדורגל", כך כתב, "המשטרה חייבת לטפל בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ריאל מדריד ממתינים בזמן הפסקת החשמל באיצטדיון של ראיו וייקאנו. Denis Doyle, GettyImages
מה יהיה? מדריד/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully