וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "השנה רואים שבמכבי תל אביב יש דרך"

24.9.2012 / 22:58

הקשר ששבר את אפו, לא יצא מגדדרו לאחר הרביעייה לרשת קרית שמונה: "אנחנו בתחילת מרתון". אוסקר: "הישג נהדר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל לאחר שהביסה 0:4 את האלופה עירוני קרית שמונה ושמרה על מאזן מושלם של 12 נקודות מ-12 אפשריות. גונסאלו גרסיה כבש שער ליגה ראשון בקבוצה בדקה ה-44, אלירן עטר הכפיל בפנדל עם החמישי שלו העונה (50), מהראן ראדי שם את השלישי שמונה דקות לסיום, גם הוא עם שער בכורה, ועטר סגר עניין בתוספת הזמן. האלופה סבלה מהרחקות של שיר צדק ודרקו טאסבסקי תוך דקה והתפרקה בבלומפילד. ובערב כל כך קליל, המאמן אוסקר גרסיה יכול היה להעניק דקות משמעותיות לשחקני הרכש סטיב גורי ורוברט ארנשו שנכנסו כמחליפים.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתקדמים צעד אחר צעד. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

"התחלנו טוב מאוד ושיחקנו כדורגל טוב מאוד", אמר המאמן אוסקר גרסיה. "שיחקנו מול קבוצה מצוינת שזכתה באליפות וזה הישג נהדר לנצח אותה. אני שמח עבור ראדי כי הוא שחקן חשוב". על המשחק הבא מול הפועל באר שבע, אמר המאמן: "ברור שלא יהיה לנו משחק קל, יש להם מאמן טוב והם חזקים. כולם יודעים שבאר שבע במגרש שלה היא לא יריבה קלה.

מהראן ראדי, ששבר את אפו ויישלח לצילום, הוסיף: "אנחנו במגמת שיפור. היו לנו דקות פחות טובות, אבל בסך הכל שיחקנו בסדר. השנה רואים שבמכבי יש דרך, אנחנו במגמת שיפור ואנחנו נמשיך ככה. זה מרתון ארוך והדרך עוד ארוכה. אני מנסה כמה שיותר לאיים על השער. נכון שהתחלתי את המשחק קצת מאחורה, אבל זו דרך טובה להיכנס למשחק ואני מקווה להמשיך ככה".

הקפטן שרן ייני סיכם: "קרית שמונה קבוצה מצוינת שעושה תנועה טובה. הצלחנו לשמור עליהם כמו שצריך, אני שמח שהבקענו גול מדהים ושהמשחק התפתח כמו שהוא התפתח. אני מקבל המון ביטחון מהצוות המקצועי ומשחק מה שהקבוצה צריכה. העיקר מבחינתי זה לשחק ולא חשוב באיזה תפקיד. אנחנו לא חושבים על מה יהיה בעתיד, אלא רק על המשחק הבא ומתקדמים צעד צעד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully