וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

24.9.2012 / 22:45

הצהובים שמרו על מאזן מושלם והשפילו את האלופה שסיימה עם תשעה שחקנים. גונסאלו, עטר (צמד) וראדי כבשו. צפו בתקציר

one

מה שעבד מול הבאסקים בסן מאמס, לא הצליח מול המושבה הקטלאנית בבלומפילד. עירוני קרית שמונה קיוותה לחלץ לפחות נקודה במשחק החוץ מול מכבי תל אביב, אבל אחרי שנקלעה לפיגור לפני ההפסקה, התפרקה במחצית השנייה וראתה את הצהובים חוגגים עם ניצחון גדול 0:4 שהותיר אותם עם מאזן מושלם בראש טבלת ליגת העל אחרי ארבעה מחזורים. גונסאלו גרסיה, שספג לא מעט ביקורות במחזורים הקודמים, פרע שטר ראשון עם שער בכורה בליגה בדקה ה-44, אלירן עטר הוסיף מהנקודה הלבנה בדקה ה-50, אחרי הרחקתו של שיר צדק. בחלוף דקה הורחק גם דרקו טאסבסקי, מהראן ראדי ניצל זאת כדי לכבוש גם הוא שער ראשון בדקה ה-82 ועטר השלים צמד בתוספת הזמן כדי לשלוח את מכבי תל אביב לפסגה. האם חילופי השלטון החלו?

שחקני מכבי תל אביב אלירן עטר, מהראן ראדי, גל אלברמן חוגגים שער. ברני ארדוב
ארבע מארבע. אלירן עטר והחברים/ברני ארדוב

כ-12 אלף צופים, ביניהם גלעד שליט שהגיע כאורח של מכבי תל אביב, חזו במחצית הראשונה בניסיונות העקרים של מכבי תל אביב לפצח את המערך הצפוף של קרית שמונה, ששמרה על ההרכב והסגנון שחילצו תיקו מאתלטיק בילבאו בליגה האירופית. ראדי היה היחיד שסיכן בבעיטות ממרחק, אבל קרית שמונה נותרה רגועה, עד לדקה ה-44. אז אלעד גבאי כשל בשמירה על גונסאלו, שסיים מבצע נאה עם כדור ברשת של דני עמוס.

גילי לנדאו ביקש משחקניו להעז יותר לאחר ההפסקה, אבל כבר אחרי חמש דקות ראה את קבוצתו מאבדת באופן סופי את המשחק. צדק דחף את רוברטו קולאוטי ברחבה, הורחק בצהוב שני וזיכה את הצהובים בפנדל גבולי. עטר הרשית את החמישי שלו העונה, ודקה לאחר מכן גם טאסבסקי נשלח על ידי מנשה משיח למקלחת מוקדמת בעקבות מרפק ששלח לפניו של יואב זיו. כאן כל שנותר לאורחים זה להימנע מתבוסה, אלא שראדי ירה מרחוק את השלישי בדקה ה-82 ולא השאיר לגילי לנדאו גם את הנחמה הזו, כשעטר השלים צמד והעלה את מאזנו בליגה לשישה שערים בתוספת הזמן.

אוסקר גרסיה, שעדיין לא הפסיד בישראל, ניצל את ההזדמנות להריץ את סטיב גורי והעניק דקות בכורה גם לחלוץ הרכש רוברט ארנשו. גם בעונה שעברה פתחה מכבי תל אביב עם ארבעה ניצחונות רצופים, אבל נעצרה במחזור החמישי ומאז חוותה נפילה כואבת. יש תחושה שהפעם הסיפור יהיה שונה. תשובות נקבל במחזור הבא מול הפועל באר שבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גלעד שליט במשחק הכדורגל של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם אורח הכבוד נהנה. גלעד שליט/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 7: מכבי תל אביב יצרה מצב ראשון. הגנת האלופה כשלה בניסיון להרחיק כדור רוחב, הכדור הגיע לדהן שבעט חזק, אבל הבעיטה שלו נבלמה.

דקה 16: ייני עלה לעזרת ההתקפה מצד ימין והגביה לרחבה, קולאוטי נגח חלש ועמוס לא התקשה לאסוף את הכדור.

דקה 17: ראדי הגיח מצד שמאל והפציץ מ-18 מטרים, חסארמה גלש ובלם את הבעיטה.

דקה 25: דהן הכניס כדור עומק לקולאוטי, שבסיבוב ברחבה בעט בימין כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 30: גונסאלו הגביה כדור חופשי, אלברמן יישר למרכז בנגיחה ראשונה והגנת קרית שמונה הרחיקה לקרן לפני שייני המשיך פנימה.

דקה 35: עטר פרץ משמאל והוציא החוצה לראדי, שבעט כדור חזק למרכז אותו עמוס ניסה לקלוט ושמט. למזלו, אף שחקן צהוב לא הגיע לריבאונד.

דקה 44: גול! אלברמן העביר כדור ארוך לגונסאלו בצד שמאל. הקשר הספרדי עקף בצעד הראשון את גבאי ומול עמוס שלח כדור מדויק לפינה הרחוקה. שער בכורה לגונסאלו בליגה, 0:1 למכבי תל אביב.

השופט מנשה משיח שולף כרטיס אדום, שחקני עירוני קרית שמונה סלאח חסארה, אדריאן רוצ'ט מתווכחים איתו. ברני ארדוב
פנדל גבולי שפירק את קרית שמונה. מנשה משיח לא מתחשב בבקשות/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46: מאטוביץ' עלה קדימה וניסה להגביה, הכדור שלו עשה דרכו לשער ואניימה הדף לקרן.

דקה 49: אדום! גונסאלו שלח בכדור עומק את קולאוטי, שנדחף קלות על ידי צדק והוסיף נפילה תיאטרלית. השופט משיח שלף צהוב שני לבלם הנבחרת, והצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 50: גול! עטר ירה את הפנדל חזק שמאלה, עמוס לא יכול היה להושיע. שער חמישי לעטר העונה, 0:2 למכבי תל אביב שדוהרת לעבר ניצחון נוסף.

דקה 51: אדום! קרית שמונה מתפרקת. טאסבסקי פגע עם המרפק בפניו של זיו והורחק גם הוא ישירות. קרית שמונה כבר בתשעה שחקנים.

דקה 57: עטר פרץ באין מפריע והעביר לגונסאלו, שבעט למסגרת ומצא את עמוס מוכן.

דקה 75: ראדי הניף את רגל ימין וירה מ-25 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 78: חרסיסיץ' חזר אחרי היעדרות בת יותר מחודש בגלל פציעה. רוצ'ט הוחלף והעביר את סרט הקפטן לחסארמה.

דקה 82: גול! זו כבר תבוסה. דאבור השאיר כדור לראדי, ששוב בעט מ-25 מטרים והפעם גם כבש עם כדור מדויק לפינה, אליו עמוס הגיב באיחור. שער בכורה לראדי, 0:3 חלק למכבי תל אביב.

דקה 90+2: גול! גורי העביר כדור מצד ימין, דאבור לא הצליח לבעוט, ועטר שהשתלט על הכדור היתל בשחקני ההגנה ובעט למשקוף ופנימה. צמד לעטר, 0:4 מוחץ למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה (סטיב גורי, 58), איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן (רוברט ארנשו, 73), מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי (מואנס דאבור, 55), אלירן עטר.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק (הורחק, 49), סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאסבסקי (הורחק, 51), אדריאן רוצ'ט (בריאן חרסיסיץ', 78), דן איינבינדר (סינטאיהו סלליך, 74), לאסלו לנצ'ה, שמעון אבוחצירא (בן והבה, 54).

רוברט ארנשו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס בדקה ה-73 וחגג עם החברים. רוברט ארנשו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully