וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "אף אחד לא האמין בנבחרת הזו"

חלק מנבחרת הדייויס נחת בארץ אחרי הבטחת המקום בבית העליון. ויינטרוב: "מקווה לשחק בבית ושיהיה הפנינג כמו שצריך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ההישג המצוין וההעפלה לבית העליון של גביע הדייויס, נחתו הלילה (בין שני לשלישי) שני נציגיה, אמיר ויינטרוב ואנדי רם. כזכור, עוד בערב החג השלים ויינטרוב ביום הולדתו ה-26 ניצחון ענק על גו סואדה היפני בארבע מערכות, וסידר לנבחרת 2:3 אדיר על יפן בשלב הפלייאוף. ביום רביעי הקרוב תתקיים הגרלת הסיבוב הראשון, כאשר בין המועמדות לפגוש את ישראל, שלא תהיה מדורגת, נמצאות ספרד, צ'כיה, סרביה, ארצות הברית, קרואטיה, צרפת, ארגנטינה ואוסטריה.

אמיר ויינטרוב. קובי אליהו
עדיין לא נרגע מההישג. אמיר ויינטרוב/קובי אליהו

אמיר ויינטרוב, כהרגלו, נותר צנוע לאחר ההישג הגדול, ואמר: "כל הגוף כואב לי, והגעתי כדי לנוח כמה ימים. לאחר מכן אני אחזור לסבב. צריך לעלות בדירוג. זה כבר סוף השנה ואין לי יותר מדי טורנירים, ולכן אי אפשר למנף את ההישג הזה. אני צריך לטפל בעצמי, ואני מקווה שאני אוכל להמשיך עם המומנטום והביטחון".

על ההגרלה עצמה, אמר ויינטרוב: "כל נבחרת שנקבל תהיה קשה. אני מקווה שהמפגש יערך בישראל. לכל נבחרת יש שחקן בטופ 10, כמו נדאל, ברדיץ', דג'וקוביץ'. אני מקווה שיהיה הפנינג כמו שצריך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנדי רם. קובי אליהו
"הפציעה לא נראית טוב" אנדי רם/קובי אליהו

אנדי רם, ששיחק פצוע את משחק הזוגות, אבל יחד עם יוני ארליך הצליח להביא את הנקודה החשובה, הוסיף: "מ-2007 אנחנו במרכז הבמה. אף פעם לא היינו נבחרת ששווה בית עליון. זה פשוט לא נתפס מה שהנבחרת הזו עושה, כיף להיות חלק מהנבחרת הזו. גם לפני שיצאנו ליפן הייתה אווירה שאנחנו הולכים להפסיד, לא הייתה אווירה טובה. אף אחד לא האמין בנבחרת הזו, הייתי בין הבודדים שהאמין בנבחרת הזו. ויינטרוב נתן תצוגה בלתי רגילה, סלע נתן לו ביטחון במשחק נגד נישיקורי. יוני ואני עשינו את העבודה בפוקס על רגל אחת. זה מדהים להיות חלק מהחוויה הזו ומהנבחרת".

כזכור, עוד לפני המפגש, במסיבת העיתונאים שהתקיימה בארץ, רם זרק משפט שגרם ללא מעט גבות להתרומם, כשאמר: "נראה להם מאיפה משתין הסושי". על כך הוא אמר עם הנחיתה: "המשפט מאיפה משתין הסושי תפס חזק. זה היה בצחוק, זה לא היה בשחצנות. אני מעריך מאוד את הנבחרת, ובמיוחד את נישיקורי. מזל שלא הפסדנו, אחרת היו צולבים אותי. אם היינו מפסידים, היו מראים לי מאיפה משתין הגפילטעפיש. חזרנו גדולים, ואנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו".

רם סיפר עוד כי "הפציעה כרגע לא נראית טוב, זה מבאס", ועל ההגרלה הוא ציין: "איזה נבחרת שלא נקבל, אני רוצה לראות אותה כאן בבית. אני מקווה להיות כשיר ובריא, ומבחינה קבוצתית נקווה לקבל את ספרד, ארצות הברית או ארגנטינה. העיקר שתהיה חווית טניס לישראלים שיפוצצו את האיצטדיון ברמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully