וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "רוצה את ספרד בנוקיה"

הגיבור של נבחרת הדייויס התרגש מההישג הפנטסטי: "אנחנו לא בבית העליון מבחינת דירוג, כן מבחינת לב. אייל רן: "מגיע לנו"

אמיר ויינטרוב הוא הגיבור הגדול של נבחרת הדייויס הישראלית. הטניסאי המדורג במקום ה-188 בעולם שוב לעג לכל הדירוגים וסחף היום (ראשון) את ישראל בחזרה לבית העליון, כשרשם ניצחון שני במפגש הדייויס מול יפן, הפעם 1:3 במערכות על גו סואדה, והעניק לנבחרת ניצחון 2:3 במפגש הפלייאוף הדרמטי בטוקיו. ויינטרוב עלה כשכל הלחץ עליו בעקבות ההפסד של דודי סלע לקיי נישיקורי, אבל הציג טניס פנטסטי וחגג בסטייל את יום הולדתו ה-26. מתנה נהדרת לראש השנה.

הניצחון הקסום הזה הזכיר לרבים את ההישג הנפלא של ויינטרוב מול מילוש ראוניץ' הקנדי בדיוק לפני שנה, ביום הולדתו ה-25. בניגוד לאשתקד, הפעם הניצחון של ויינטרוב סידר לישראל עלייה לבית העליון.

ישראל ממתינה כעת להגרלה ביום רביעי, שם תדע הנבחרת מי היריבה הבאה שלה. בין האופציות נמצאות ספרד הגדולה, עם רפאל נדאל, דויד פרר והחברים, סרביה של נובאק דג'וקוביץ', ארצות הברית, ארגנטינה, צרפת, קרואטיה, צ'כיה ואוסטריה.

אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
ווינר. אמיר ויינטרוב/ברני ארדוב

"כל שנה נהיה לי יותר ויותר טוב", הודה אמיר ויינטרוב המותש לאחר הניצחון הנהדר. "בשנה שעברה ביום ההולדת שלי זה היה ראוניץ', עכשיו עלייה לבית העליון, בתקווה שבשנה הבאה ננצח בחצי הגמר. אני מאחל לעצמי ולשחקנים הישראלים הצעירים שיהיה לנו עומק ונישאר בבית העליון לעוד כמה שנים טובות. המשחק של דודי הוציא ממני המון אנרגיה כשישבתי על הספסל. הרגשתי את השרירים מתכווצים, אבל אמרתי שנלך על הכל, כי אין מה להפסיד. אני מקווה שגרמתי לקצת אושר בישראל".

עוד הוסף ויינטרוב: "האנרגיות באות מזה שרואים את אנדי עולה לשחק ועכשיו הוא יהיה חודשיים בחוץ, אבל הוא משקיע את החיים בשביל הנבחרת וככה גם דודי. אנחנו לא בבית העליון מבחינת דירוג, אבל כן מבחינת הלב. לפני החגיגות, אני צריך כרגע לטפל בגוף שלי, בשרירים שלי. אני רוצה לקבל את ספרד בנוקיה בשלב הבא".

הקפטן הנרגש אייל רן סיכם: "נתנו הכל, זה היה קרב טניס קלאסי בדייויס. כל מי שהיה על המגרש היום, משני הצדדים הוא גיבור. אני מאוד שמח שניצחנו ואני חושב שמגיע לנו להיות שם. מגיע לאמיר המון מזל טוב. מהרגע שהגענו לכאן דאגו לנו היטב, הקהל היה נפלא והייתה אווירה נהדרת. אנחנו מכבדים את הדרך בה הם התנהגו כלפינו והיה לנו קשר נהדר עם הנבחרת היפנית. אני מאחל להם הצלחה בעתיד".

אסי טוכמאיר, יו"ר איגוד הטניס: "זה יום חג במלוא מובן המילה והישג יוצא מן הכלל לטניס הישראלי, שמביא למדינה פעם נוספת כבוד גדול. הנבחרת שלנו קורצה מחומרים אחרים וזה תענוג לראות אותם על המגרש. מדהימה אותי בכל פעם מחדש העובדה שענף שמקבל רק מאות אלפי דולרים בודדים מהמדינה, מנצח פעם אחר פעם מעצמות טניס שתקציבן עומד על מאות מיליוני פאונד ויורו. התקווה שלי לכבוד השנה החדשה היא שקברניטי הספורט ייתנו לטניס תקציב שמתאים להישגים שהוא מביא, כדי שנוכל לשמר ואף לשפר את ההישגים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully