וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני מותש ועייף, חייב לקחת הפסקה"

המדורג 1 בעולם הודה כי השנה העמוסה שעבר הותירה את אותותיה, ורמז כי הוא סיים את השנה: "צריך לראות מה חשוב"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
אין לו מנוחה. פדרר/רויטרס

זו היתה השנה של רוג'ר פדרר, השנה בה הוא הראה לכל העולם שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה, השנה שהחזירה אותו אל המקום הראשון בעולם. אלא שעכשיו מתברר שמאחורי שנה כה מוצלחת ניצבת לא מעט תשישות וכאבים. הטניסאי השוויצרי, שסייע לנבחרתו לגבור על הולנד בגביע דייויס ולהעפיל לבית העליון, הודה היום (שני) כי הוא סחוט מבחינה פיזית ומנטלית, ורמז כי הוא עשוי שלא לסיים את השנה.

"אני צריך חופשה באופן מיידי", אמר פדרר לאחר הניצחון על הולנד. "כואב לי, אני עייף, מותש וממש צריך קצת הפסקה כדי להבין לאן אני הולך אחרי זה". פדרר לא הצהיר כי ינוח את המשך השנה, אבל הבהיר כי האופציה הזו בהחלט נשקלת. "כלום לא הוכרע עדיין, אבל גם אם היתה לי תוכנית מוגדרת, היא עשויה להשתנות. אני צריך לחזור לשולחן השרטוטים ולראות מה חשוב".

אין כל ספק שחלק מהעייפות הזו הגיעה בעקבות המאבק הלא פשוט עם ההולנדים, במפעל שפדרר עצמו לא בהכרח מחשיב כעדיפות עליונה. "אני לא מאוד מוטרד מגביע דייויס אם להגיד את האמת", אמר השוויצרי בן ה-31. "עבורי מדובר בעיקר בלקיחת חלק עם שאר החברים שלי. אני נהנה להיות איתם, וזהו בגדול. אני לא נוהג לראות את חבריי לנבחרת על בסיס קבוע ויש לנו חברות נהדרת, ככה שזה תמיד די כיף".

רוג'ר פדרר עם סטניסלאס וואיניקה שחקני נבחרת הדייויס של שוויץ. רויטרס
לא מתרגש מהדייויס. פדרר עם החבר וואיניקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully