וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבוביץ' במכתב לאיבקוביץ': "אתה מאמן כושל וזקן"

הפורוורד שנזרק מסגל נבחרת סרביה יצא נגד המאמן הוותיק בחריפות: "בחרת סגל שהורכב כולו מסוכנות שחקנים אחת"

נבחרת סרביה סיימה רק לאחרונה קמפיין לא מוצלח במיוחד, במוקדמות אליפות אירופה. לאורך כל הקמפיין, שהסתיים כשסרביה מוקמה שלישית בבית א', בו השתתפה גם ישראל, ספגה הנבחרת ביקורות מגורמים רבים. אולם כעת, מי שספג ביקורת ישירה ומאוד לא מרומזת, הוא מאמן הנבחרת דושאן איבקוביץ', מכיוונו של דרגאן לאבוביץ', שהיה חלק מהסגל הרחב של סרביה לקראת המוקדמות. לאבוביץ', שנזרק מהסגל לאחר שאיבקוביץ' טען כי הגיע לאימונים עם משקל עודף, לאחר שחגג את הולדת בנו, פרסם היום (ראשון) מכתב תגובה ארוך וארסי כנגד המאמן הוותיק.

"אדון איבקוביץ', אם חשבת שלא אגיב על מה שאמרת עליי, טעית בגדול. זה דבר טבעי לחגוג לידה של בן, אבל אני סולח לך בגלל שאתה כל כך זקן. החגיגות שלי הם לא הבעיה, תשאל את השחקנים שלך בנבחרת, שחוגגים כמעט כל יום בזמן שהם מתכוננים למשחקים גדולים.

אני רוצה לחזור לשנת 2008, אז התחלת לאמן את הנבחרת", הוסיף הפורוורד, שישחק בעונה הקרובה בניז'ני נובוגרד הרוסית. "הייתי השחקן הכי טוב בכל מפעל שהתחריתי בו, אבל למרות זאת לא היה לי מקום בסגל שלך, שהיה מורכב כולו משחקנים ששייכים לסוכנות אחת, באובאסקט (סוכנות המנוהלת על ידי מישקו רזנאטוביץ', אחד הסוכנים החזקים באירופה). אני לא משחק בריאל מדריד או ברצלונה, אבל במשך שלוש השנים האחרונות אני משחק יותר מ-80 אחוז מהשחקנים שאתה לוקח לנבחרת. אתה הצלחת להעלות את הערך הכספי של הרבה שחקנים שלא היו שווים את זה. תודה לאל, גם אני הרווחתי מיליונים גם ללא העזרה שלך".

"הדעה שלי היא שאתה מאמן כושל. באופן כללי, אתה לא בדיוק מאמן, אלא בעיקר פילוסוף", המשיך הפורוורד לירות. "כל עוד אתה תישאר מאמן הנבחרת, כלום לא ישתנה. הכדור יהיה בידיים של מילוש תאודוסיץ' והוא ימסור לקרסטיץ', וכך זה יימשך. יתר השחקנים מסתובבים על המגרש כמו זומבים, ולא רק בנבחרת אגב, אלא גם בקבוצות שלהם. הייתי מציע לך להמשיך לקרוא פוליטיקה( יומון סרבי) ולגדל יונים (אחד התחביבים הידועים של איבקוביץ'). אני אמשיך לשחק הרבה דקות ולהרוויח כסף גם ללא השיווק שלך. תודה על הקריאה, אני ממהר כי הנרגילה שלי בדיוק הגיעה", חתם את המכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully