וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה 83:67 לסרביה אך סיימה במקום השני

הנבחרת של שיבק הצליחה להפסיד בפחות מ-18 הפרש ועלתה ליורובאסקט מהמקום השני. כספי הצטיין, סרביה עלתה גם היא

התקציר באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי קמפיין מוקדמות יורובאסקט בינוני במיוחד שידע עליות ומורדות, סיימה הערב (שלישי) נבחרת ישראל את משחקיה כשהפסידה 83:67 לנבחרת סרביה, אבל הצליחה לעמוד במשימה שלה, הפסידה בפחות מ-18 הפרש ורשמה הישג מצויין מבחינתה כשסיימה את בית א' במקום השני. סרביה, שידעה כי היא חייבת ניצחון על הנבחרת של אריק שיבק אחרת לא תוכל להעפיל לאליפות אירופה, פתחה מבערים והוליכה לאורך כל המשחק, אבל התעוררות נפלאה של שחקניו של אריק שיבק ברבע האחרון, בראשם עומרי כספי הבלתי נגמר, העניקה לישראל את ההפסד המשמח ביותר שלה בשנים האחרונות.

מאחן נבחרת ישראל אריק שיבק לוחץ יד למאמן נבחרת סרביה דושאן איבקוביץ'. איגוד הכדורסל
עמדו במשימה שלהם. שיבק לוחץ את ידו של איבקוביץ'/איגוד הכדורסל

למרות שגם הפעם היתה נבחרתו של שיבק רחוקה מלהרשים, חייבים להחמיא, דווקא בערב בו מובסת הנבחרת בכדורגל תוך שהיא מביכה את עצמה, שחקני הנבחרת בכדורסל הציגו משחק לחימה מצויין, בעיקר ברגעים הקובעים, והצליחו לעמוד במטרות שלהם. כבר מהפתיחה היה ברור לכל שעומדת להיות כאן רק נבחרת אחת שתנצח את המשחק, כשהמחוייבות של הסרבים היתה בלתי ניתנת להתמודדות. תיאודוסיץ', קרסטיץ' וטפיץ' עשו ככל העולה על רוחם בהתקפה, ההגנה הישראלית נראתה חיוורת כמו במרבית המשחקים עד כה בקמפיין, וגם ההתקפה חרקה בדרך לפיגור מאסיבי במחצית, 51:31.

התעוררות של עומרי כספי ברבע השלישי וקיפאון מוחלט של הסרבים, שקלעו רק 12 נקודות ברבע כולו, סייע לישראל לצמק, מה שהפך את הרבע האחרון למלחמה על ההפרש. פניני וכספי המשיכו לשאת את הנבחרת על גבם, אוחיון התעורר גם הוא, וישראל ניצלה דקות של שאננות מצד המארחים כדי להוריד ל-12, לקראת סיום המשחק. סרביה שוב החזירה ל-16, ושתי הנבחרות הלכו לקרב עונשין, לפני שראסיץ' החטיא שלשה פנויה על הבאזר, שהיתה יכולה להעניק את המקום השני לסרבים. ישראל מסיימת את הבית במקום השני ותקבל הגרלה נוחה יותר באליפות אירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל יוגב אוחיון חודר מול נבחרת סרביה. איגוד הכדורסל
התעוררו במחצית השניה.אוחיון חודר לסל/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1

ישראל העלתה את החמישייה הרגילה שלה, עם יותם הלפרין, יוגב אוחיון, עומרי כספי, ליאור אליהו ואלכס טיוס. סרביה פתחה עם מילוש תיאודוסיץ', מילנקו טפיץ', ננאד קרסטיץ', נמניה ביילצה ודושקו סבאנוביץ'. אליהו העלה את ישראל על הלוח, אבל המארחים ענו במהירות עם נקודות של סבאנוביץ' בצבע, כששלשות של ביילצה ואנדיוסיץ' העלה את סרביה ל-6:14. הקיפאון של ישראל נמשך, המארחים עלו ליתרון דו ספרתי לפני שכספי צלף שלשה פנויה והוריד ל-20:11. תיאודוסיץ' צלף שלשה משלו, ועבירה טיפשית של לימונד סייעה לסרביה לרדת ביתרון 14:28 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

ראסיץ' פתח את הרבע השני עם שלשה נוספת וטפיץ' המשיך את הדהירה הסרבית עם ריצת 0:9 ויתרון 14:37. אליהו התעורר מעט ויחד עם דאנק של טיוס החזיר מעט את ישראל, אבל אנדיוסיץ' הפגיז מחוץ לקשת ושמר על יתרון 20 הנקודות של סרביה. קוז'יקרו ניצל חזרה איטית להגנה וסיים עם דאנק משלו, אבל ההגנה הישראלית המשיכה לחלום, המארחים לקחו עוד ועוד ריבאונדים בהתקפה, ותיאודוסיץ' סגר את המחצית הראשונה בסטייל כשצלף עוד שלשה והוריד את נבחרתו ביתרון מוחץ, 31:51 אל המחצית.

רבע 3

בדיוק כמו בשאר חלקי המשחק, גם הפעם הסרבים פתחו עם שלשה את הרבע, כשהפעם סבאנוביץ' מקבל את הכבוד. ישראל נראתה כבויה מאוד, הירידה להגנה היתה איטית מאוד וביילצה סיים מתפרצת בדאנק נהדר. דווקא אז החלה סרביה להיראות מעט שאננה, והותירה פעמיים את עומרי כספי פנוי מחוץ לקשת. שחקנה של קליבלנד לא מצמץ, צלף שתי שלשות, ועם 8 נקודות רצופות הוריד את הפיגור ל-61:45. קרסטיץ' קטע מעט את הריצה הישראלית, אבל נקודות קלות של קוז'יקרו הורידו את ישראל בפיגור 63:47 בלבד בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

גיא פניני פתח את הרבע האחרון בצורה נהדרת עם חדירה ושלשה מצויינת שצימקה את ההפרש ל-13 בלבד, אבל הסרבים ענו עם צמד שלשות משלהם והחזירו את המומנטום לצד שלהם. ישראל לא הרימה ידיים, פניני המשיך בדקות המצויינות שלו, והתעוררות נהדרת של יוגב אוחיון, שחדר ללא קושי על ההגנה הסרבית, הוריד ל-12 בלבד, שתי דקות לסיום. סרביה החלה להיכנס ללחץ, חיפשה את הפתרונות מבחוץ, אבל הכדורים הלכו החוצה. ראסיץ' קלע שלשה קריטית, כספי איבד כדור טיפשי וסרביה הוליכה ב-17, 20 שניות לסיום. נעימי קלע רק אחת מהקו, הסרבים החזירו בשתיים מהקו אבל פניני ענה בשתיים משלו. עם 5 שניות על השעון ופיגור 16, ניסתה ישראל לעשות עבירה, לא הצליחה, וראסיץ' קיבל הזדמנות פז עם שלשה פנויה על הבאזר, אבל הזריקה הלכה החוצה, וסרביה תסתפק בעלייה בלבד מהמקום השלישי.

שחקן נבחרת סרביה נמניה בייליצה מול שחקן נבחרת ישראל, ליאור אליהו. Christof Koepsel, GettyImages
הישג נהדר. אליהו עוצר את ביילצה/GettyImages, Christof Koepsel

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת סרביה: מילנקו טפיץ' 16, ננאד קרסטיץ' 14 ו-7 ריבאונדים, נמנייה ביילצה 12, דנילו אנדיוסיץ' 10, דושאן סבאנוביץ' ומילוש תיאודוסיץ' (3 מ-7 לשלוש, 7 אסיסטים) 9 כל אחד, אלכס ראסיץ' 8, ולאדימיר סטימאץ' 3, נמנייה נדוביץ' 2.

קלעו לנבחרת ישראל: עומרי כספי 20 (3 מ-6 לשלוש), 4 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, גיא פניני 13 (3 מ-4 לשלוש), ליאור אליהו (4 איבודים) ועידו קוז'יקרו 8 נקודות כל אחד, יוגב אוחיון (2 מ-7 מהשדה, 4 איבודים) ואלכס טיוס 5 נקודות כל אחד, אלישי כדיר 3, גל מקל ויותם הלפרין (3 חטיפות) 2 נקודות כל אחד, יובל נעימי 1, רביב לימונד שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully