וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "חלק מהאנשים ציפו שלא נעלה, אני מאושר"

11.9.2012 / 23:57

המאמן חגג את ההפסד ב-16 הפרש של הנבחרת שהבטיח את המקום השני. פניני: "גאה, יש פה חבורה מדהימה של שחקנים"

התקציר באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: טל רזניק
אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל עם גיא פניני. קובי אליהו
נכנסו מהדלת הקדמית. שיבק פניני/קובי אליהו

בעוד נבחרת ישראל בכדורגל עושה לעצמה בושות ומובסת 4:0 בידי רוסיה, דווקא נבחרת הכדורסל הביאה הערב (שלישי) את החדשות הטובות. נכון, ישראל הפסידה 83:67 לנבחרת סרביה, אבל מטרתם המוצהרת של שחקניו של אריק שיבק, שכבר הבטיחו לפני המשחק את העפלתם ליורובאסקט, היתה להפסיד בפחות מ-18 הפרש בכדי לשמור על המקום השני ולשפר את הדירוג לקראת ההגרלה של אליפות אירופה. ישראל עמדה במשימה, בעיקר הודות למחצית שנייה עתירת לחימה של שחקניה, ועוד הצגה של עומרי כספי, שסיים עם 20 נקודות.

"אני מברך את סרביה על הניצחון, ידענו בדיוק מה הסיטואציה לפני המשחק ולמה סרביה זקוקה", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק. "לצערי השכל חזק מהרגלים. שיחקנו רע מאוד בהתחלה, בצורה רכה מאוד עם חוסר ריכוז והם באו בטירוף. במחצית הייתה תחושה של כולנו שהם לא כאלה גדולים פשוט אנחנו לא היינו שם. בחצי השני נתנו משחק הקרבה יוצא מן הכלל של כולם, גם שחקני הספסל וגם אלה שהיו על המגרש. פניני עשה סלים גדולים ואני שמח שהשגנו את ההפרש המתאים לנו".

שיבק המשיך ואמר: "אישית אני לא חושב שההבדל בין המקום השני לשלישי הוא כל כך גדול, מה שהיה חשוב לנו הוא לעלות לאליפות אירופה ועמדנו במשימה. טוב לסיים במקום השני אבל זה לא משנה את דעתנו על הכדורסל הסרבי הנהדר". המאמן סיכם את טורניר המוקדמות ואמר: "אנחנו אחרי עשרה משחקים, מקום שני בבית שחלק מהאנשים ציפו שלא נעלה. עלינו ממקום שני לאליפות אירופה ואני מאושר".

גיא פניני, שהיה אחד מהמצטיינים הערב, בעיקר בשני הרבעים האחרונים, אמר בסיום: "אני שמח מאוד שסיימנו את הקמפיין הזה בצורה טובה, כשהשגנו מטרה אחת ברורה שהייתה העפלה לאליפות אירופה. עוד יותר שמח שהגענו לזה בדלת הקדמית מהמקום השני, מבלי להסתכל על הבתים האחרים. יש פה חבורה מדהימה של שחקנים, שעברנו יחד תקופה לא קלה, בעיקר עם ההפסד מול אסטוניה בבית ששבר אותנו. אבל אמרנו לעצמינו שיוצאים מהבוץ הזה לבד וזה בדיוק מה שעשינו. גאה בכל אחד מחבריי לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully