וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורובאסקט: אזרבייג'אן בחוץ, שבדיה עלתה

שבדיה תפסה את הכרטיס האחרון ליורובאסקט אחרי שניצחה את לוקסמבורג ואזרבייג'אן הפסידה לגרמניה. אסטוניה הודחה

בזמן שישראל עשתה את העבודה שלה הערב (שלישי) עם הפסד תחת ל-18 הפרש מול סרביה (83:67), נאבקו עוד לא מעט נבחרות על הכרטיסים האחרונים לאליפות אירופה שתיערך בסלובניה ב-2013. במוקד הצליחה להשיג שבדיה את הכרטיס האחרון, כשגברה על לוקסמבורג וניצלה הפסד של אזרבייג'אן מול גרמניה כדי לעלות. בסיום המוקדמות, אלו הנבחרות שישתתפו ביורובאסקט הקרוב (כולל את המארחת ואת העולות אוטומטית): סלובניה, ספרד, צרפת, רוסיה, יוון, מקדוניה, אנגליה, ליטא, מונטנגרו, קרואטיה, גרמניה, בוסניה, פולין, איטליה, ישראל, אוקראינה, גיאורגיה, שבדיה, פינלנד, צ'כיה, לטביה, סרביה, בלגיה, טורקיה.

אסטוניה - איסלנד 58:80

האסטונים סיימו את הקמפיין, כצפוי, עם ניצחון על איסלנד החלשה, וסיימה את השלב עם מאזן של שש ניצחונות וארבעה הפסדים, אבל אז הגיעו החדשות הרעות מאולם 'פיוניר', בו ניצחה סרביה את ישראל, והותירה את האסטונים בבית רק עם המחמאות. האסטונים פתחו את המשחק בצורה מעט מנומנמת, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 22:24. חניכיו של טיט סוק החלו לפתוח פער ברבע השני, בו ניצחו 10:23, ועלו ויתרון 15 נקודות כבר במחצית, הודות ליכולת טובה מאוד של הפורוורד הצעיר סנדר-ונה. הפער רק גדל במחצית השנייה, ואיסלנד לא היוותה יריב לאסטונים, ובסיום 58:80 לאסטונים. סנדר-ונה קלע 23 נקודות, ארבט ודורבק הוסיפו 11 ו-10 בהתאמה.

לוקסמבורג - שבדיה 85:68

השבדים ידעו שהם לא צפויים להיתקל בקשיים מיוחדים מול יריבתם החלשה, ועשו את העבודה בחוץ עם ניצחון משכנע. לאחר מכן הם כססו ציפורניים עד ששמעו שאזרבייג'אן הפסידה לגרמניה, הפסד ששלח את שבדיה היישר אל אליפות אירופה. האורחים ניצלו רבע שני נוראי של המארחים אותו סיימו עם 7 נקודות, ברחו עד ל-15 הפרש במחצית ולא הביטו לאחור. יואכים קיילבום הוליך את קלעי המנצחת עם 22, טום שומאכר קלע 20 למפסידים.

גרמניה - אזרבייג'אן 68:81

האזרים כאמור היו חייבים ניצחון מפתיע בחוץ על גרמניה, ודווקא נתנו פייט בפתיחה, כשהוליכו בסיום הרבע הראון בנקודה. אלא שאז גרמניה עשתה לזה סוף, חזרה להוביל, וטסה ל-14:23 ברבע האחרון כדי להשיג את הניצחון שלא שינה דבר עבודה, ושלחה את האזרים הביתה. אולברכט, שוויטהלם ובנזינג הוליכו את קלעי גרמניה עם 11 כל אחד, צ'ארלס דייויס קלע 25 לאזרבייג'אן.

רומניה - לטביה 85:77

לטביה הבטיחה את עלייתה לאליפות אירופה פעם נוספת, עם ניצחון חוץ. החלה את המשחק בצורה טובה, ועם 27 נקודות ברבע הראשון עלתה ליתרון של 11 נקודות כבר בסיומו. הרומנים, שאירחו את המשחק בטימישוארה ניסתה לחזור למשחק, כשהפורוורד סילבסן שמר אותם בתמונה, אך בסופו של דבר לא הצליחה להתקרב מספיק, ולטביה סיימה בניצחון 77:85. הגארד יאניס שטרלניקס הוביל את הלטבים עם 14 נקודות ו- 8 אסיסטים והסנטר ברז'ינס הוסיף 13 נקודות ו-5 ריבאונדים. סילבסן הוליך את קלעי רומניה עם 19 נקודות.

טורקיה - צ'כיה 58:81

הטורקים, שכמו סרביה, נקלעו למצב מביך ערב המחזור האחרון, הצליחו להבטיח בכל זאת את מקומם בסלובניה מהמקום השני בבית. הם פתחו בסערה את המשחק וסיימו את המחצית ביתרו מבטיח, 26:44. הבליץ על חשבון הצ'כים החביבים נמשך, ומשחק מצוין של צמד הגבוהים סמיח' ארדן וקרם גונלום רק הגדיל את ההפרש. ארדן סיים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, כשגונלום הוסיף 20 נקודות. תומאס סטוראנסקי קלע 15 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully