וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים לברינוביץ' עשויים לשמש כחברי פרלמנט בליטא

אין גבול לבושה: התאומים שהואשמו בעבר באונס חברו יחד עם קאוקינאס למתמודד לנשיאות ובעלי ז'לגיריס, ולדימיר רומנוב

אנשי ציבור רבים לאורך ההיסטוריה ידעו להשתמש בספורט כפלטפורמה שתחזק את הכוח האלקטורלי שלהם, אך ולדימיר רומנוב, בעלי ז'לגיריס קובנה, שמתכוון לרוץ לנשיאות ליטא, נראה כמי שלא בוחל בשום אמצעים. רומנוב, רוסי במקור שמחזיק גם באזרחות ליטאית, רתם שלושה משחקני הקבוצה לרשימה שלו, לקראת הבחירות בליטא, והודיע כי אלו ישמשו כחברי פרלמנט, אם וכאשר ייבחר לתפקיד.

אם עד עכשיו הסיפור נשמע תקין, העניינים הפכו לסבוכים יותר כאשר זהותם של השלושה נודעה: רימאס קאוקינאס, שחקן הפועל גליל עליון והתאומים דריוש וקשישטוף לברינוביץ', שאחראים לאחד הסיפורים המזעזעים וההזויים כאחד, שייצר הכדורסל האירופאי בשנים האחרונות. השניים הואשמו בליטא בשנת 1999 במעשה אונס, שביצעו יחד עם אדם נוסף, ואף ישבו במשך שנתיים בכלא. לימים, כמה הזוי, הפכה המתלוננת לחברתו של דריוש, והשניים אף התחתנו. לאחר מכן, נפוצו שמועות על כך שהבחורה קיבלה כסף רב מאביהם של התאומים הזהים, על מנת שתסיר את התלונה ובכך תנקה את שמם.

קשישטוף לברינוביץ', דריוש לברינוביץ', שחקני נבחרת ליטא, דיויוד בארלו, שחקן נבחרת אוסטרליה. GettyImages
מבית הכלא לפרלמנט. האחים לברינוביץ' בפעולה/GettyImages

ולדימיר רומנוב, אגב, ניסה לרוץ לנשיאות ליטא כבר בשנת 2009, אך בקשתו נדחתה בשל מוצאו הרוסי. כעת הותר לו להשתתף בבחירות, שיתקיימו ב-14 באוקטובר הקרוב. השלושה, שהפכו לשחקני ז'לגיריס והוחתמו רק בקיץ האחרון, עשויים לשמש, כאמור, כחברי כנסת ב"סיימאס", הפרלמנט הליטאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully