וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שופטים קיבלו הטבות רבות מקבוצות טורקיות"

נשיא פנרבחצ'ה לא יודע שובע: לאחר שהואשם בפרשת מכירת המשחקים, חשף שחיתות בין שופטי יורוליג ובין קבוצת הכדורסל

הכדורסל האירופאי כמרקחה. לאחר שנחשפו בקפריסין רק לפני מספר ימים החשדות בנוגע למכירת המשחק בין הנבחרת המקומית לבין נבחרת קרואטיה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, מצא נשיא פנרבחצ'ה אולקר, עזיז יילדרים, עיתוי מצוין לספר על חוסר תקינות נוספת, הפעם דווקא ביורוליג.

נראה שאין די לנשיא פנרבחצ'ה, שלפני פחות משנה היה אחד הנאשמים בפרשת מכירת המשחקים בקבוצת הכדורגל של המועדון ואף נאסר, והפעם, הוא דיבר באופן גלוי על הטבות שניתנו לשופטים ביורוליג, על ידי קבוצות טורקיות: "כל שופט שמגיע לטורקיה על מנת לשפוט משחק ביורוליג הולך הישר משדה התעופה לגראנד בזאר (אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם, הממוקם בלב איסטנבול). הם קונים בגדים יקרים, מזכרות ומתנות, ואנחנו משלמים להם על זה", הדהים.

"זו כבר ממש מסורת של שופטי היורוליג, בגלל שכל הקבוצות עשו זאת בעבר. אני רוצה לראות קבוצה טורקית אחת שתטען שהיא מעולם לא עשתה זאת", המשיך. "אני יכול להוכיח בקלות שכל מועדון עשה את זה. למעשה, מי שמארגן את זה הוא איגוד הכדורסל הטורקי. אבל זה לא נעשה על מנת שהשופטים יטו את תוצאת המשחק. עובדה שהיו מקרים כאלו, אך בסופו של המשחק הקבוצה הטורקית ירדה מנוצחת".

יילדרים עדיין עומד בפני האשמות קשות במסגרת פרשת מכירת המשחקים בקבוצת הכדורגל, ומואשם ב"ניסיון רווח לא לגיטימי", כולל מתן שוחד וניסיון לקנות משחקים. בעקבות הפרשה נמנעה מפנרבחצ'ה מלשחק בליגת האלופות בעונה שעברה, כשטראבזונספור לקחה את מקומה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully