וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד למכירה בין קרואטיה לקפריסין במוק' היורובאסקט

הקרואטים רצו 3:28 ברבע האחרון וניצחו ב-55 הפרש, לאחר שהימורים כבדים הוצבו על ניצחון שלהם בלמעלה מ-50 נקודות

טורנירים שמשתנים לאחר סיום המוקדמות? החלפות שיטה תוך כדי התחרות? נראה שהבעיות של פיב"א הרבה יותר גדולות מזה. התקשורת בקפריסין מדווחת היום (חמישי) כי מקור אמין הדליף לה שהמשחק בין קרואטיה לקפריסין, שנערך ב-18 לאוגוסט, במסגרת המחזור השני של בית ב' בטורניר מוקדמות יורובאסקט 2013, היה מכור.

המשחק הסתיים בתוצאה הלא שגרתית 38:93 לקרואטים. על הנייר, משחק עם פערי רמות כל כך בולטים בין אחת הנבחרות הטובות ביבשת ליריבה נחותה, עשוי להסתיים בתוצאה אסטרונומית שכזו, אך החשדות עלו לאחר שסכומי כסף גדולים במיוחד הושקעו בניצחון קרואטי בלמעלה מ-50 הפרש והרבע האחרון הסתיים בתוצאה ההזויה 3:28 לנבחרת באדום-לבן, מה שהקפיץ את ההפרש מ-30 נקודות בדיוק לאזור הרצוי.

כמובן שהמקרה לא מצביע על שום מכירה באופן ישיר והרבע האחרון במפגש השני בין הנבחרות, זה שנערך בקפריסין, הסתיים בצורה עוד יותר קיצונית, 2:33 לקרואטים. המשחק הזה הסתיים "רק" ב-49 הפרש, 49:98 ומצד שני, יכול להיות שגם לגביו עוד יעלו חשדות.

כרגע החשדות לגבי המשחק הראשון רק מתגברים וההתאחדות הקפריסאית שוקלת לפצוח בחקירה. קפטן הנבחרת פניוטיס טריסוקס אמר: "אני רוצה להבהיר שאף שחקן נבחרת לא הימר על המשחק. מי שרוצה, מוזמן לפתוח את כל חשבונות הבנק של השחקנים ולבדוק. יחד עם זאת, אי אפשר להכחיש שהיו הימורים גדולים על המשחקים שלנו. אני מבקש מההתאחדות לחקור ואם שחקן יימצא אשם, לזרוק אותו מהנבחרת".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully