וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי פלאח: "שיחקנו מצוין, חסרה לנו רגל מסיימת"

16.9.2012 / 10:34

בלם בני יהודה יצא מעודד למרות ההפסד להפועל ת"א: "יהיה לנו מה למכור העונה". ברוך והרפקה ישחקו מול הפועל חיפה בשבת

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בני יהודה נכנעה אמש 0:2 להפועל תל אביב וספגה את הפסדה הראשון העונה בליגת העל. בקבוצה נרשמה אכזבה גדולה מתוצאת המשחק, בעיקר בשל העובדה שבדקות רבות הציגו הזהובים משחק טוב והיו שווי כוחות לאדומים המארחים.

אוהדי הקבוצה נטלו אמש חלק במפגן האהבה הדיר למאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי שחזר למגרשים, כאשר תלו שלט ענק 'ניצן רפואה שלמה' ביציע הכתום.

במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל חיפה והמאמן דרור קשטן יוכל להנות מצמד חלוצי הרכש, אור ברוך ואדם הרפקה, שחתמו אך לא נכללו אמש בסגל בשל העובדה שהשחרור הבינלאומי שלהם הגיע אחרי המועד החוקי לרישומם ביום חמישי.

"אני חושב שלמרות התוצאה שיחקנו מצוין", אמר בלם הרכש סארי פלאח שפתח לראשונה העונה בהרכב הקבוצה. "כל הקבוצה שיחקה טוב, רק הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. הגענו להמון מצבים, יותר מהפועל שעשו שני גולים משני מצבים נייחים. אנחנו יוצאים מעודדים מהמשחק, רק חבל מאוד שהפסדנו. בשבוע הבא יהיה לנו כבר שני חלוצים שלא שיחקו ואני חושב שאיתם ועם הסגל הקיים אנחנו קבוצה מאוד טובה שיהיה לה מה למכור העונה".

פלאח נשאל האם הוא חושב שאפשרר להפתיע העונה ולהתמודד על האליפות והשיב: "בוא נהיה ריאליים. אנחנו חיים משבת לשבת. קודם כל ננצח את המשחק הבא ואחרי זה אולי דברים נוספים יבואו".

הבלם שהגיע מחיפה סיפר על התאקלמות שלו בקבוצה ועל האקסית הירוקה: "הגעתי למקום מצוין ואני מאוד שמח שהגעתי לפה ורואים את זה על המגרש. אני נהנה מכל רגע. אני חושב שהייתה לי עונה מצוינת באופן אישי במכבי חיפה ועכשיו אני בבני יהודה והראש שלי פה ואני מאחל המון הצלחה לחיפה שהיא הבית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully