וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "עשינו את זה היום בשביל ניצן, מגיע לו"

החלוץ, שכבש ב-0:2 של הפועל ת"א על בני יהודה, עסק במאמנו המחלים מניתוח. אלימלך: "המקרה הזה מחבר בין השחקנים"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב ממשיכה להראות היטב העונה. הערב (שבת), האדומים גברו בלי קשיים מיותרים 0:2 על בני יהודה. טוטו תמוז, שאולי יעזוב את הפועל בקרוב, כבש את הראשון בדקה ה-39. עומר דמארי הבטיח את הניצחון ארבע דקות לסיום.

תמוז הבהיר בסיום: "כרגע אני מתרכז בהפועל תל אביב, זה מה שחשוב לי כרגע. אני עובד קשה כדי לצאת מהתקופה הלא קלה שהייתי בה. האוהדים תמכו בי וריגשו אותי, זה כיף שרוצים אותך בתקופה כמו הפועל תל אביב. אני רחוק מהכושר שלי ואעשה את המיטב כדי לחזור אליו. עשינו את זה היום גם בשביל ניצן, כי מגיע לו. בשבוע האחרון גילינו מציאות אחרת ואנחנו צריכים להעריך את מה שיש לנו".

עוזר המאמן של האדומים שביט אלימלך, שניהל את המשחק במקומו של ניצן שירזי, שישב על הספסל, אמר: "קודם כל רצינו לשמח את ניצן בניצחון חשוב. שלושה ניצחונות זה לא דבר של מה בכך. הלוואי שעשינו לניצן טוב, השחקנים שמעו ממנו דברים נוגעים ללב ומגיע להם שאפו שהם החזירו לו במגרש. הוא צריך את השקט שלו עכשיו ובין לבין הוא מנסה לתמוך בשחקנים. המקרה הזה גם מחבר בין השחקנים, אני רק מתפלל שנעבור את זה ונוכל לדבר רק על כדורגל". על המשחק עצמו הוא הוסיף: "במחצית השנייה הלכנו קצת אחורה, אבל גם אז הגענו להרבה הזדמנויות והכרענו את המשחק".

מאמן בני יהודה דרור קשטן, שקבוצתו נותרה עם ארבע נקודות בלבד, סיכם: "אני חושב שהיה משחק שקול. היו לנו הזדמנויות, אבל לא היינו מספיק מפוקסים ליד השער. בתחילת המחצית השנייה יכולנו להשוות. הפועל כן היו מפוקסים וזה ההבדל, אבל סך הכל, עם כל האכזבה, יש הרבה דברים טובים. ראינו קבוצת כדורגל שיודעת מה היא רוצה על המגרש ואם היינו כובשים במחצית הראשונה, הדברים היו שונים".

על היכולת ההתקפית הדלה של בני יהודה, שכבשה רק שני שערי ליגה העונה, הוסיף המאמן הוותיק: "יש שני חלוצים, אור ברוך ואדם הרפקה, שאמורים לחזק אותנו. עד היום לקינו בנושא החלוצים וזה פותח לנו אפשרויות".

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully