וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה

עם ניצן שירזי על הספסל, טוטו תמוז (39) ועומר דמארי (86) סידרו לאדומים שלוש נקודות ושמירה על מאזן מושלם העונה

ברני ארדוב

כל מי שטוען שאין קשר בין מה שקורה מחוץ למגרש למה שקורה עליו, כדאי לו מאוד להסתכל על הפועל תל אביב. בשנה שעברה האדומים התנהלו בבלגן בלתי פוסק והתוצאות הבינוניות היו בהתאם. העונה, לפחות בינתיים, שקט במתחם חודורוב והפועל הצליחה לבנות סגל איכותי. בתוספת הבשורות הטובות מצידו של ניצן שירזי, שמתחיל להתאושש מהניתוח שעבר והגיע לשבת על הספסל במשחק הערב (שבת), האדומים ניצחו 0:2 בדרבי התל אביבי הקטן של העונה. טוטו תמוז (39) ועומר דמארי (86) כבשו.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב במדים המוכרים. ורמוט/ברני ארדוב

שירזי הפתיע והגיע הערב למשחק הלא פשוט מול הקבוצה של דרור קשטן, שמצידו פגש את האקסית. שירזי רק ישב על הספסל, בעוד שעוזרו שביט אלימלך ניהל את המשחק והצמד החליט לשלוח למגרש את טוטו תמוז ב-11 הפותחים, למרות שהחלוץ נמצא ככל הנראה בדרכו החוצה מהקבוצה. ההחלטה השתלמה, כשטוטו שם את הראש היטב וכבש בדקה ה-39.

המשחק היה שקול גם במחצית השנייה, אך האדומים היו יותר מסוכנים וארבע דקות לסיום עומר דמארי שעלה כמחליף, מצא את השני מקרוב, כדי להבטיח להפועל מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים, כשההגנה שלהם עדיין לא ספגה שער. מי שחזר להפועל הוא גילי ורמוט, שערך בכורה מחודשת במדים האדומים, ממש כמו עוז ראלי, שעשה זאת במדי בני יהודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מהלך המשחק

דקה 8: מתפרצת של בני יהודה. גלבאן מסר לראלי, אדל הציל מהחיבורים וגלבאן בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 14: בן חיים התפנה ברחבה ונגח לבדו מעשרה מטרים, ליד העמוד.

דקה 15: כדור חופשי של גלבאן כמעט בילבל את אדל, השוער ליטף והכדור יצא לקרן ברגע האחרון. את הקרן נגח פלאח מקרוב למשקוף.

דקה 39: גול! אחרי הרבה מאוד דקות של שיממון, כדור חוץ הגיע לממן, שהגביה לראש של טוטו תמוז וזה נגח מדויק לפינה. 0:1 לאדומים.

דקה 44: מור שושן הגיע ראשון לכדור קרן שטייל ברחבה, אבל הבעיטה שלו מחמישה מטרים הלכה לידיים של איינוגבה.

דקה 47: כדור רוחב פגע בידו של מור שושן ברחבה, תבריזי בחר לא לשרוק לפנדל והכדור יצא לקרן, שכמעט הפכה לשער שוויון, לפני שהגנת הפועל הרחיקה.

דקה 54: בן חיים ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, איינוגבה קלט ללא קושי.

דקה 70: גלבאן בעט כדור חופשי חלש לידיים של אדל ממצב טוב.

דקה 83: עגייב גנב כדור לדג'מבה דג'מבה במקום מסוכן, אבל אדל הדף את הבעיטה שלו לקרן.

דקה 86: גול! עומר דמארי השתלט על כדור ברחבה ומשבעה מטרים בעט כדור, שאיינוגבה הדף בצורה נהדרת. את הריבאונד החלוץ כבר דחק מול שער ריק. 0:2.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, מור שושן, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, ברונו קוטיניו (סלים טועמה, 72), גילי ורמוט, טל בן חיים (אלרואי כהן, 69), טוטו תמוז (עומר דמארי, 78).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (אמיר עגייב, 60), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (איציק נאש, 88), עוז ראלי (ניר נחום, 75), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully