וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "נכון לעכשיו, הייתי אומר שאין לי קבוצה"

מאמן ריאל זעם על שחקניו לאחר ההפסד לסביליה 1:0: "רק מעט שחקנים מרוכזים בכדורגל". וילאנובה: "יש לנו עוד דרך ארוכה"

ריאל מדריד נראית לא טוב. לאחר ארבעה מחזורים, האלופה הספרדית ניצבת במקום העשירי בלבד עם ארבע נקודות, וחשוב מכך - רחוקה כבר שמונה נקודות שלמות מהיריבה השנואה ברצלונה. אתמול (שבת) הגיעה ל"רמון סאנצ'ס פיחואן" של סביליה, ורשמה הפסד חוץ שני, לאחר שנכנעה לשער של פיוטר טרוכובסקי כבר אחרי דקה.

לאחר ההפסד, לז'וזה מוריניו היה, כרגיל, הרבה מה להגיד: "רק במחצית הראשונה לא נראינו טוב? אתה נחמד איתנו", ענה "המיוחד", שזעם על השחקנים במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק. "טעיתי מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה. עשיתי שני שינויים במחצית, כשלמעשה רציתי לעשות שבעה כאלה. אנחנו סובלים מאוד מחוסר ריכוז ומסף מנטלי נמוך. אין קשר לסיטואציה עם כריסטיאנו רונאלדו, אלו סתם שמועות".

"אולי שניים או שלושה שחקנים מהקבוצה שלנו באמת מרוכזים בכדורגל בימים אלו", המשיך הפורטוגלי לתקוף. "יש לנו רק מעט שחקנים שהראש שלהם מחויב כמו שצריך להיות, והכדורגל הוא בעדיפות ראשונה מבחינתם כרגע. זו בעיה של גישה. אם משווים בינינו לבין סביליה, הם הגיעו למשחק ברמת אגרסיביות מקסימלית, בעוד שהקבוצה שלי לא עשתה כלום מאז המשחק מול ברצלונה בסופר-קופה. כרגע, הייתי אומר שאין לי קבוצה. אבל אם זה המצב, כמאמן האשמה היא אך ורק עליי".

מוריניו חתם ואמר: "אין הרבה מה להוסיף. מגיעות מחמאות לסביליה, שהניצחון הזה בהחלט הגיע לה. לנו הגיע להפסיד בגלל ששיחקנו בצורה עלובה. למעשה, המשחק הזה לא היה שונה מהמשחקים הקודמים שלנו. שיחקנו טוב במשך כמה דקות בלבד מול ולנסיה ואז לא הגענו בכלל למשחקים מול חטאפה, גראנדה וסביליה", אמר באכזבה.

סרחיו ראמוס: "כולנו אשמים במצב". פפה: "נילחם עבור החולצה"

גם השחקנים ניסו להבין מה קרה לקבוצה שלהם. סרחיו ראמוס אמר: "קשה לנו לנצח ואני לא ממש יודע למה. צריך לתת גם קרדיט לסביליה, שנתנה משחק גדול. האוהדים דחפו אותם וזה אצטדיון שמאתגר אותנו תמיד. אנחנו צריכים לעשות חושבים. מוריניו מבין כדורגל יותר מכולם ואנחנו חייבים לתת יותר, כולנו אשמים במצב".

פפה הבטיח: "נילחם עבור החולצה של ריאל מדריד. קשה לנו עם איבוד הנקודות, אבל חשוב שנעבוד קשה" ומרסלו לא נשמע מודאג והוסיף: "אנחנו בתקופה רעה, אבל צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. אני לא חושב על מה שהתקשורת אומרת, רק על המשחקים עצמם. אנחנו עצובים, אבל הולכים הלאה".

מיצ'ל, מאמן סביליה, דרש להחמיא לקבוצה שלו ולא לתלות את כל ההפסד בחולשת הבלאנקוס, שאמש שיחקו בכלל בירוק, לראשונה עם מדי החוץ החדשים: "תמיד מאמינים שאפשר לנצח והיינו צריכים משחק כזה. היריבה היא מהטובות בעולם ונתנו משחק מצוין. יותר מאשר ריאל הפסידה, אנחנו ניצחנו".

טיטו וילאנובה: "לא חושב שהפיגורה שלי מתחזקת"

בברצלונה, לעומת זאת, לא ידעו את נפשם מרוב אושר לאחר ניצחון החוץ אמש (שבת) על חטאפה 1:4. בארסה הנחילה תבוסה לקבוצה ממחוז פאמפלונה, שניצחה העונה כבר את ריאל מדריד, בדיוק במקום בו הפסידה משחק חשוב בעונה שעברה, זאת למרות שהייתה חסרה שחקני מפתח דוגמת אנדרס אינייסטה וג'ורדי אלבה הפצועים.

התקשורת הקטאלונית עסקה לאחר המשחק בעיקר בטיטו וילאנובה, והדגישה בפניו את העובדה שניצח היכן שקודמו בתפקיד, פפ גווארדיולה, לא ניצח אשתקד: "אני לא חושב שהפיגורה שלי הולכת ונהיית חזקה יותר, והאמת שזה לא ממש מעניין אותי. מה שמדאיג אותי ומטריד את מחשבותיי זה אם ננצח ונשתפר, לשם אני מכוון", אמר וילאנובה. "השגנו 12 נקודות מתוך 12 אפשריות. זה טוב עבורנו לדעת שניצחנו במקום שבו הפסדנו בעונה שעברה. אם היינו יותר סבלניים, היינו יכולים להבקיע עוד שערים. בכל מקרה, יש לנו עוד דרך ארוכה".

המאמן התייחס גם למנוחה שהעניק לליאו מסי, ששב רק לאחרונה מארגטינה, ובמשחק עצמו עלה רק כמחליף בדקה ה-58, אך הספיק לכבוש צמד: "דיברתי עם ליאו, והסכמנו על כך שהוא היה זקוק למעט מנוחה, אחרי המסע הארוך שעבר כשחזר מארגנטינה. תכננתי לשלב אותו במחצית השנייה, אז המשחק הרבה יותר פתוח, וזה עבד מצוין לשמחתי".

ג'רארד פיקה התייחס אף הוא למשחק וליכולת הטובה שמגלה ברצלונה: "בשלב הזה הנקודות חשובות, אך מה שחשוב יותר הוא הדרך שבה אנחנו מתאמנים והתחושה הכללית, שטובה מאוד. לא הגענו למשחק בצורה אידיאלית וסבלנו מלא מעט פציעות, אבל הצלחנו להתגבר על זה ושיחקנו מצוין".

צפו במסיבת העיתונאים של ז'וזה מוריניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully