וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הזמינה את גלעד שליט להתארח בקלאסיקו

הקטאלנים שיגרו הזמנה לשליט לקראת המשחק מול ריאל ב-7 באוקטובר. רונאלדו הברזילאי: "אני מעדיף את מסי על רונאלדו"

ההשוואה הכל כך מעניינת בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי נמשכת, כשהיום (שבת) מספק רונאלדו הברזילאי את הזווית שלו. לדבריו, מסי מסקרן אותו הרבה יותר בזכות היצירתיות שהוא מגלה במשחקים. "מסי טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו לדעתי", אמר הכוכב הברזילאי בראיון ל-CNN.

"אני מעדיף את מסי מכיוון שהוא שחקן שמסקרן אותי יותר, ומראה יותר יצירתיות, אפילו שהוא מארגנטינה, שהיא יריבה גדולה של ברזיל. אני מעדיף את שני השחקנים", המשיך רונאלדו, שהתייחס גם לניימאר, ואמר: "אני חושב שעדיין יש לו דרך לעבור ולשחק באירופה".

במהלך הראיון רונאלדו התבקש גם להתייחס ליכולתה של נבחרת ברזיל להצליח במונדיאל הקרוב אותו היא מארחת, ואמר: "אני חושב שבזכיות האחרונות שלנו בגביע העולמי (ב-1994 וב-2002) הנבחרת נבנתה בשנה האחרונה, ולכן אני חושב שיש עוד זמן. יש לנו את ניימאר, שהוא כשרוני בצורה בלתי רגילה, את פאטו, טיאגו סילבה, שהוא בלם מצוין, גנסו, אוסקר. יש לנו נבחרת צעירה, אבל היא משחקת ברמה גבוהה וזה נותן לנו תקווה גדולה לזכייה".

בתוך כך, בין שלל האורחים שיגיעו לקאמפ נואו ב-7 באוקטובר כדי לחזות בקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד יהיה כנראה גם גלעד שליט. עיתון 'ספורט' מדווח היום שהחייל ששב מהשבי קיבל הזמנה מראשי המועדון להתארח במשחק הכל כך מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully