וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורש: "ציון וייצמן ימשיך בעכו, הכל יהיה בסדר"

16.9.2012 / 9:27

בהפועל עכו הקדישו את הניצחון על סכנין ליו"ר המתנדנד. מאמצים להשלים את העברת קנדה, הקבוצה תזכה ביומיים חופש

כמה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל עכו אחרי הניצחון הראשון העונה, 1:5 על בני סכנין. אוהד קדוסי הבקיע שלושער והוכיח פעם נוספת עד כמה החתמתו הייתה נכונה, ויחד עם תמיר כחלון ולאונרדו פאסוס, העכואים סוף סוף רוו נחת. ערב המשחק התארח במועדון ראש העירייה שמעון לנקרי שביקש מהשחקנים לצאת לדרך חדשה, ונראה כי השחקנים של שמעון הדרי יישמו זאת.

בסיום המשחק ניגש יושב ראש המועדון ציון וייצמן אל השחקנים וחיבק אותם. בנוסף, במועדון צ'יפרו את השחקנים ביומיים של חופש במקום יום אחד, כך שהקבוצה תשוב להתאמן ביום שלישי הקרוב. למרות זאת, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, בקבוצה ינסו לבצע חיזוק אחרון עד לסיום חלון ההעברות כדי לצרף את המגן עומרי קנדה. המשא ומתן נמצא בשלבים מתקדמים, ונראה שרק אירוע חריג ימנע את צירופו. קנדה אהוד מאוד על ידי וייצמן, שרוצה לראות את השחקן מצטרף.

קדוסי זכה כמובן למירב המחמאות, כשיחד איתם היו גם המחליפים פאסוס וגיא דיין, שניצלו את הדקות על המגרש כדי להראות מהיכולת שלהם, והשוער דודו גורש.

דודו גורש: "יש לנו השנה קבוצה טובה יותר מבשנה שעברה"

שוער הפועל עכו והקפטן שלה דודו גורש היה מרוצה מאוד מהניצחון על סכנין, ואמר לוואלה! ספורט: "חיכינו הרבה זמן לרגע הזה, עברו עלינו כמה שבועות לא נעימים עם כל מה שקרה עם ציון. רצינו מאוד לנצח גם בשבילו וגם בשביל שמעון הדרי. אנחנו שמחים שעשינו את זה ואנחנו נותנים שקט למערכת. גם הקבוצה תצבור ביטחון. יש שחקנים טובים בקבוצה, והיינו צריכים את הניצחון הזה בשביל לצאת לדרך חדשה וטובה".

על האווירה במועדון בשבועות האחרונים, הוסיף גורש: "שקט מגיע רק מניצחונות. לא עשינו תוצאות טובות בגביע הטוטו וגם בשני המשחקים הראשונים הוצאנו תיקו והפסד. לא לזה כיוונו ולא לזה רצינו. עכשיו אנחנו פותחים את השנה החדשה, זה ניצחון מתוק ואיכותי, ויהיה לנו ביטחון לקראת ההמשך".

על המטרות של עכו העונה, אחרי שבתחילת השנה סומנה הקבוצה כמועמדת לירידה, מוסיף גורש: "גם בשנה שעברה דיברו על זה שניאבק על הישארות בליגה. השנה יש קבוצה אפילו יותר טובה ויותר איכותית לרוחב ולעומק. בשנה שעברה פתחנו יותר טוב. אם נצליח לחבר שניים או שלושה ניצחונות, ההמשך יהיה קל יותר".

על מעמדו הבלתי ברור של ציון וייצמן, ציין השוער: "זה לא חלחל באופן משמעותי, המועדון מתנהל בצורה מופתית ולא הרגשנו את זה. זה לא נעים לקרוא את הפרסומים האלה אחרי כל מה שציון נתן למועדון. בתור אחד שנמצא 13 שנה בעכו ורואה את כל מה שהוא נתן לקבוצה, זה בהחלט לא נעים. אני מאמין שעכו לא יכולה להמשיך בלי ציון. הוא ימשיך בקבוצה, והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully