וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "כל הגולים שקיבלנו היו שטותיים"

15.9.2012 / 20:38

מאמן סכנין זעם על שחקניו לאחר ה-5:1 מול עכו, אך הוסיף: "תנו לנו כמה ימי חסד". הדרי: "יש לנו סגל מצויין אבל אסור לנו לנוח"

אווירה קשה הייתה הערב (שבת) בבני סכנין לאחר שהקבוצה הובסה לעכו 5:1. סיום המשחק זעם המאמן, שלומי דורה, על שחקני ההגנה והטיח בהם האשמות על השערים הקלים שספגו. "כל הגולים שקיבלנו היו שטותיים", אמר דורה בסיום התבוסה. "קשה כשאתה מתכונן שבועיים עם הרכב אחד, אבל בחמישי מודיעים לך שלא תוכל להשתמש בשחקנים". על ההמשך אמר דורה: "תנו לנו ימי חסד ותראו שנהיה טובים עם שלושת השחקנים שיתחילו לשחק".

בגזרת ההנהלה, נערכה אתמול פגישה במהלכה התפטר שאהר חלאיילה מתפקידו כיו"ר, ובסכנין מקווים שהפעם זה סופי. "אין מה להתלהב", אמרו בהנהלה, "הוא כבר התפטר שש פעמים וחזר. הפעם זה היה עם פרוטוקול אז נקווה שזה סופי". אגב כלל לא בטוח שאם חלאיילה יתפטר זה יביא לחזרתו של באסם שואהנה להנהלה.

הדרי: "אני לא על גג העולם"

בעוד בסכנין ניסו להתאושש מהמפלה הקשה, הרי שבעכו נרשמו חיוכים רבים כשבסיום חיבק היו"ר, ציון וייצמן את שמעון הדרי ארוכות. "יש לנו סגל מצויין שעובר תהליך", אמר הדרי בסיום. "אסור לנו לנוח ולהישען על התוצאה היום, ואני לא על גג העולם. אני לא זוכה לקרדיט מכם אבל החשוב שאני זוכה לקרדיט מציון. זה קודם כל ציון ויצמן ואחר כך הפועל עכו".

כובש השלושער עבור עכו, אוהד קדוסי חגג את ההופעה הנהדרת מול קבוצתו לשעבר, ואמר: "תמיד כיף לכבוש שלושער ולא משנה מול מי. זה ניראה פיקנטי כי זה מול האקסית אבל אני מאחל לשלומי דורה הרבה הצלחה". על המשחק הבא אמר השחקן: "שבוע הבא נגד בית"ר ירושלים יהיה קשה מאוד ונקווה להוציא תוצאה טובה".

שלושער לקדוסי ב-1:5 של עכו על סכנין
בני סכנין בוואלה! ספורט
הפועל עכו בוואלה! ספורט
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully