וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו הביסה 1:5 את בני סכנין

אוהד קדוסי כבש שלושער לרשת האקסית האומללה והוביל את העכואים לניצחון בכורה. גם כחלון ופאסוס הבקיעו, ויצמן צימק

הפועל עכו גילתה הערב (שבת) שיש קבוצות עם צרות גדולות משלה. העכואים הסובלים מחוסר ודאות בעקבות התנאי שהוצב ליו"ר ציון ויצמן, השאירו מאחור את פתיחת העונה המאכזבת ורשמו ניצחון ראשון בכל המסגרות, כשהביסו 1:5 את בני סכנין החלשה ועמוסת הצרות, עם שלושער נהדר של אוהד קדוסי. האורחים הגיעו לעכו כשברקע המלחמות בין ההנהלה החדשה לישנה, וללא שחקני הרכש ירו בלו ומקסים ז'וס שלא עברו בבקרת התקציבים, הושפלו ונותרו עם נקודה בלבד, לעומת ארבע נקודות של היריבה.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לסכנין, אבל אחמד קאסום נעץ כדור בקורה אחרי ארבע דקות. מן העבר השני, קדוסי לא התחשב באקסית שלו, וכבר בדקה השישית בישל לתמיר כחלון את הראשון במשחק. בדקה ה-41 השניים החליפו תפקידים, כשכחלון בישל לקדוסי שער קל שהוריד את שחקני סכנין שפופים לחדרי ההלבשה. שלומי דורה שאב אופטימיות בדקה ה-53, לאחר שסכנין קיבלה פנדל ועידן ויצמן כבש מהריבאונד לאחר שהחמיץ, אבל קדוסי שוב העניש בצד השני עם שערים מהירים והשלים שלושער (57 ו-60), כשהמחליף לאונרדו פאסוס הגדיל את ההשפלה בדקה ה-74. תבוסה כואבת לסכנין, שבקצב הזה תיאבק על חייה העונה. ניצחון בכורה לשמעון הדרי בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 4: מתפרצת של סכנין, גנאים שלח את קאסום לעימות ישיר מול גורש, אבל החלוץ מצא רק את הקורה.

דקה 7: גול! קדוסי קיבל כדור בתוך הרחבה בעט פעם אחת, קנדיל הדף נהדר, קדוסי הגיע לכדור החוזר והעביר רוחב לכחלון שגלגל פנימה. 0:1 להפועל עכו.

דקה 41: גול! עכו יצאה למתפרצת, בסיומה כחלון העביר רוחב לקדוסי וזה כבש לרשת של האקסית. 0:2 להפועל עכו.

דקה 53: גול! מישאלוב ביצע עבירה ברחבה וספג צהוב. ויצמן בעט את הפנדל, גורש עצר ובלם עכו כבש מהריבאונד. 1:2 לעכו.

דקה 57: גול! מרינקוביץ' שלח כדור ארוך וקדוסי המשיך בנגיחה מעל קנדיל ופנימה. 1:3 לעכו.

דקה 60: גול! מה תגידו על קדוסי? החלוץ קיבל כדור מכחלון מרחק 16 מטרים מהשער, עבר את קנדיל שיצא רע לעברו והרשית את השלישי שלו במשחק. 1:4 גדול לעכו.

דקה 74: גול! שיתוף פעולה של המחליפים. דיין הגביה כדור חופשי, פאסוס נגח פנימה והגדיל את ההשפלה של סכנין. 1:5 לעכו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, אדי גוטליב, יובל שבתאי, אימורו לוקמן, אמייה טגה (גיא דיין, 62), נבוישה מרינקוביץ' (יובל שוואט, 77), תמיר כחלון, דייויד גומז (לאונרדו פאסוס, 69), אוהד קדוסי.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, עלי עוסמאן (עובדה זבידאת, 80), חאלד חלאיילה (ואיל חרבאוי, 75), אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully