וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עומרי קנדה נמצא במשא ומתן מתקדם

15.9.2012 / 23:29

המגן, שבדק אופציות בחו"ל, עשוי להצטרף אחרי החג למועדון. אם יחתום, הוא יהיה המגן הימני השלישי אחרי רועי לוי ומשען

הפועל עכו לא נחה על זרי הדפנה, גם לא אחרי שהקבוצה השיגה ניצחון בכורה העונה, 1:5 על בני סכנין. בקבוצה מעוניינים לצרף מגן ימני נוסף לפני סגירת חלון ההעברות, כשמי שנמצא במשא ומתן מתקדם הוא מגן הפועל תל אביב עומרי קנדה. עד לסגירת חלון ההעברות צפויים המגעים לעלות הילוך כך שהשחקן יסגור עד סוף השבוע.

בכל מקרה, גם אם המשא ומתן ייפול, בעכו יש כבר שני מגנים ימניים טבעיים: רועי לוי, שיחזור בשבוע הבא לסגל אחרי פציעה, ושניר משען, שצורף, פתח היום בהרכב והיה מצוין. גם לוהאב כיאל ושגיב כהן יכולים לשחק בתפקיד הזה.

בעכו היו מרוצים מאוד מהניצחון על סכנין. יושב ראש המועדון ציון וייצמן נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק והודיע לשחקנים כי הם זוכים ליום חופש נוסף, והקבוצה תתכנס לראשונה ביום שלישי להתחיל בהכנות לקראת בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

בסיום חיבק וייצמן את שמעון הדרי ארוכות. "יש לנו סגל מצויין שעובר תהליך", אמר הדרי בסיום. "אסור לנו לנוח ולהישען על התוצאה היום, ואני לא על גג העולם. אני לא זוכה לקרדיט מכם אבל החשוב שאני זוכה לקרדיט מציון. זה קודם כל ציון ויצמן ואחר כך הפועל עכו".

כובש השלושער עבור עכו, אוהד קדוסי חגג את ההופעה הנהדרת מול קבוצתו לשעבר, ואמר: "תמיד כיף לכבוש שלושער ולא משנה מול מי. זה ניראה פיקנטי כי זה מול האקסית אבל אני מאחל לשלומי דורה הרבה הצלחה". על המשחק הבא אמר השחקן: "שבוע הבא נגד בית"ר ירושלים יהיה קשה מאוד ונקווה להוציא תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully