וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "זה היה מהלך של NBA, לא של כדורגל"

מאמן סיטי טען לנגיעת יד של קראוץ' בשער של סטוק. די מתאו הגן על טרי, אוהדי יונייטד שרו לליברפול: "אתם תמיד הקורבנות"

ספורט 2

המחזור הרביעי בפרמיירליג זימן לנו היום (שבת) לא מעט דרמות, כשמנצ'סטר סיטי איכזבה עם 1:1 בסטוק סיטי ומנצ'סטר יונייטד חגגה עם 0:4 על וויגאן.

"אם אתם רוצים לשאול אותי על השער שלהם, אנחנו צריכים לדבר על NBA ולא על כדורגל", זעם רוברטו מאנצ'יני אחרי המשחק. "לא ראיתי מה קרה מהספסל אבל ראיתי שכל השחקנים שלי התווכחו עם השופט, שמה שהיה הכי מדהים הוא שהוא עמד מאחורי קראוץ'. לפעמים נגיעת יד יכולה להיות לא מכוונת, אבל זה לא היה המקרה היום".

על שער הבכורה של חאבי גרסיה בהופעת הבכורה שלו אמר מאנצ'יני: "אני חושב שגרסיה שיחק היטב, גם הוא וגם מייקון שיחקו לראשונה והם עוד לא מכירים את החברים שלהם לקבוצה, אז יחסית הם היו טובים".

גם צ'לסי איכזבה עם 0:0 מול ק.פ.ר, אחרי שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים, אבל מוקד העניין במשחק היה עוד לפניו, כשבטקס לחיצות הידיים בפתיחה סירב אנטון פרדיננד ללחוץ את ידיהם של ג'ון טרי, שהשמיע כלפיו קללה גזענית בשנה שעברה, ואשלי קול, שהעיד לטובת טרי במשפט שנערך בעקבותיה.

"אני חייב להגיד ששחקני שתי הקבוצות נהגו בגישה הנכונה", אמר רוברטו די מתאו. "הם התמקדו במשחק והתנהגו כמו מקצוענים. אנחנו עשינו את החלק שלנו כשהושטנו להם יד, ואם אנשים אחרים לא רוצים ללחוץ אותה זו ההחלטה שלהם.

בצד השני, מאמנו של פרדיננד, מארק יוז, בחר לתקוף את מנהג לחיצות הידיים עצמו: "יש לי הרבה כבוד לקמפיין לשמירה על הכבוד בענף, אבל האלמנט הזה יצר יותר בעיות מדברים טובים. זו בחירה אישית של כל אחד מהשחקנים ולא ידעתי מראש מי מתכנן ללחוץ ידיים ומי לא".

בצד המנצח של היום הייתה מנצ'סטר יונייטד, שחגגה עם 0:4 חלק על וויגאן באולד טראפורד. אלכס פרגוסון בחר להחמיא לניק פאוול, הקשר הצעיר שכבש בהופעת הבכורה שלו במדי השדים האדומים. "הוא הולך להיות שחקן באמת טוב, הילד", אמר פרגי. "יש לו שתי רגליים והוא יודע איך לבעוט בכדור.

מעבר לכך שחררה הנהלת מנצ'סטר יונייטד גינוי פומבי של הקריאות של כמה עשרות מאוהדי הקבוצה כנגד אוהדי ליברפול, לאור הגילויים החדשים בחקירת אסון הילסבורו, עליו שרו האוהדים: "אתם תמיד הקורבנות, זו אף פעם לא אשמתכם".

צפו בתקצירי משחק השבת בפרמיירליג

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully