וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לסיטי בסטוק, בכורות לבניון ושכטר

מערכת וואלה! ספורט

15.9.2012 / 20:56

האלופה נפלה בבריטניה סטדיום. יונייטד-וויגאן 0:4, ארסנל-סאות'המפטון 1:6, צ'לסי-ק.פ.ר 0:0, סנדרלנד-ליברפול 1:1

ספורט 2

רגע לפני שליגת האלופות יוצאת לדרך, הפרמיירליג שבה היום (שבת) לחגיגת כדורגל גדולה, עם כל הקבוצות הבכירות של הממלכה, כמו גם עם הופעת בכורה מחודשת של יוסי בניון במדי ווסטהאם, שפתחה את המחזור הרביעי ב-0:0 מול נוריץ'. בכורה הייתה גם לאיתי שכטר, שנכנס לעשר הדקות האחרונות בהפסד סוונסי 2:0 לאסטון וילה.

אלופת אירופה צ'לסי, שהייתה הקבוצה המושלמת היחידה ערב המחזור, סיימה ב-0:0 בחוץ מול ק.פ.ר, כאשר אנטון פרדיננד מסרב ללחוץ את ידו של ג'ון טרי אחרי התקרית הגזענית ביניהם בעונה שעברה. מנצ'סטר סיטי הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול סטוק סיטי, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:4 את וויגאן וארסנל הביסה 1:6 את סאות'המפטון. צמד של דימיטאר ברבאטוב סידר לפולהאם 0:3 על ווסט ברומיץ', בעוד ליברפול יצאה רק עם 1:1 במשחק החוץ שלה מול סנדרלנד.

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
לאט לאט. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

ק.פ.ר - צ'לסי 0:0

עוד לפני שהחל הכדורגל, התעסקו כולם בלחיצת היד שתהיה או לא תהיה בין בלם המארחת אנטון פרדיננד לבלם האורחת ג'ון טרי, לאחר התקרית הגזענית בין השניים בעונה שעברה. אז לחיצת יד לא הייתה לבסוף, שכן פרדיננד סירב וגם שערים לא היו וצ'לסי איבדה את המאזן המושלם שלה, בעוד ק.פ.ר עדיין שקועה בתחתית עם שתי נקודות בלבד. אדן הזאר היה חתום על החמצת ענק בדקה ה-86 וצ'לסי נותרה מתוסכלת.

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:1

שלושת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, שהתקיימו בבריטניה סטדיום, הסתיימו בתוצאה 1:1 וכך היה גם הפעם, כשהרצף של מנצ'סטר סיטי נמשך והיא לא מנצחת את בסטוק מאז 1999. רגע לפני שהם פוגשים את ריאל מדריד למשחק ענק בליגת האלופות, התכולים ספגו בבעיטה מקרוב של פיטר קראוץ' בדקה ה-15. חצי שנה אחרי השער המדהים שלו מול הסיטיזנס, קראוץ' שוב מוצא את הרשת של האלופה. השוויון הגיע מראשו של חאבי גרסיה, בהופעת בכורה (כמו גם מייקון וסקוט סינקלייר), בדקה ה-35, אבל סיטי שוב מאבדת נקודות. מייקל אואן רשם הופעת בכורה במדי סטוק סיטי כשנכנס בדקה ה-90.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן קווינס פארק ריינג'רס אנטון פרדיננד לא לחץ את ידו של שחקן צ'לסי ג'ון טרי. רויטרס
עדיין יש צרות ביניהם. פרדיננד מתעלם מטרי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 0:4

ואן פרסי פצוע, קגאווה פצוע, רוני פצוע ולמעשה, כשליש מהסגל של השדים האדומים לא כשיר, אבל זה לא הפריע לשדים האדומים לפרק בקלות את היריבה, שכבשה עד היום שער בודד באולד טראפורד בשמונה הופעות. ערב מרגש עבר על סגנית האלופה, כשפול סקולס ערך הופעה מספר 700, ריאן גיגס סגר 600 משחקי ליגה וריו פרדיננד עלה בפעם ה-400 במדים האדומים. אחרי שצ'יצ'אריטו החמיץ פנדל בדקה השישית, סקולסי שבר את הקרח בדקהה-51 עם ריבאונד. צ'יצ'אריטו מצא לבסוף את הרשת בדקה ה-63 וכעבור שלוש דקות גם אלכסנדר בוטנר ההולנדי מצא את הרשת בהופעת בכורה, אחרי מבצע יחיד מרשים והרבה עזרה משוער האורחת עלי אלחבסי. גם ניק פאוול נהנה משער בכורה במדי יונייטד, אחרי שצ'יצ'אריטו השלים משחק גדול עם בישול והקשר האחורי הפציץ פנימה בדקה ה-82.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אלכסנדר בוטנר. Alex Livesey, GettyImages
בכורה חלומית. בוטנר/GettyImages, Alex Livesey

ארסנל - סאות'המפטון 1:6

חגיגה גדולה של ארסנל, שלאחר פתיחה צולעת ממשיכה להתקדם במעלה הטבלה ולמצוא את הרשת. פודולסקי שלח את גיבס בדקה ה-11 והבעיטה שלו עברה דרך ג'וס הויוולד האורח והלכה פנימה בשער עצמי. פולדי עצמו מצא את הרשת בכדור חופשי נאה בדקה ה-35 וג'רביניו כבש את השלישי כעבור ארבע דקות, עם פריצה ובעיטה לפינה הקרובה. בדקה ה-38 זה כבר היה 0:4, עם עוד שער עצמי, הפעם של נת'ניאל קליין. רגע לפני המחצית, שצ'סני סידר לאורחים שער, אחרי ששמט הגבהה פשוטה ודניאל פוקס כבש מקרוב. ג'רביניו השלים צמד בדקה ה-71, אחרי שראמזי פרץ ובעט לקורה והקשר מחוף השנהב כבש מול שער ריק. וולקוט חתם עם השישי אחרי ערבוביה ברחבה בדקה ה-89.

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל. AP
יופי של הצגה לתותחנים. פודולסקי/AP

נוריץ' - ווסטהאם 0:0

אחרי החזרה הרשמית שלו לתחנה הראשונה שלו באנגליה, יוסי בניון ערך את הבכורה המחודשת במדי ווסטהאם, כשנכנס בדקה ה-87 בתיקו המאופס בנוריץ'. אחרי דקות טובות של ווסטהאם, הגיע בדקה ה-29 מטווח של שחקני נוריץ', שנעצרו שלוש פעמים בהתקפה אחת אצל הפיני יוסי יאסקליינן. השוער הוותיק המשיך להחזיק את הפטישים במשחק, כשבדקה ה-50 הדף כדור אדיר של סימאון ג'קסון הקנדי. בדקה ה-87 הגיע כאמור הרגע של בניון, שנכנס במקום ריקרדו ואז טה למשחק הראשון שלו בווסטהאם מאז הניצחון על מנצ'סטר יונייטד ב-13 במאי 2007. מן העבר השני, הארי קיין המחליף החמיץ גם הוא מול יאסקליינן. נוריץ' ללא ניצחון על ווסטהאם מאז אוגוסט 1994, כלומר 18 שנה.

שחקן ליברפול לואיס סוארס חוגג שער. AP
שלטו, אבל זה לא הספיק. סוארס/AP

סנדרלנד - ליברפול 1:1

האורחים פתחו בסערה, שלטו במשחק ללא עוררין וסיכנו שוב ושוב את שערו של סימון מינולה, אבל דווקא סנדרלנד היתה זו שהכתה ראשונה. קרייג גרדנר סידר לסטיבן פלטשר שער קליל מקרוב, והפך את ההזדמנות הבעיטה היחידה למסגרת של המארחים ליתרון. ליברפול עשתה כל שביכולתה כדי למצוא את השיוויון, וישבה על שערם של המארחים במחצית השניה. לואיס סוארס היה קרוב מספר פעמים, ורק בדקה ה-71 הוא הצליח למצוא את מבוקשו, כשההגנה של סנדרלנד לא הצליחה להרחיק כדור וסוארס כבש מקרוב.

פולהאם - ווסט ברומיץ' 0:3
לפולהאם: דימיטאר ברבאטוב (32, 45 פנדל), סטיב סידוול (89)

אסטון וילה - סוונסי 0:2
לוילה: מת'יו לוטון (16), כריסטיאן בנטקה (88). איתי שכטר נכנס לבכורה במדי סוונסי בדקה ה-80.

סטיבן פלטשר שחקן סנדרלנד. Stu Forster, GettyImages
הספיק רק לנקודה. פלטשר/GettyImages, Stu Forster

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully