וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין בבאיירן מינכן: "רוצה להישאר כאן שנים רבות"

גארד נבחרת ישראל הצטרף לקבוצתו החדשה בגרמניה: "יש לנו הזדמנות פז להגיע למשהו גדול. הפרויקט הזה מצא חן בעיניי"

לאחר עוד קיץ בו ניהל משא ומתן אינטנסיבי עם מכבי תל אביב, שלא צלח בסופו של דבר בשל קשיים מול רשות המיסים, יותם הלפרין חתם בבאיירן מינכן, ואתמול (חמישי) כבר נחת בגרמניה ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת העונה הקרובה.

הגארד העניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה הגרמנית, שפורסם בעמוד הפייסבוק של הקבוצה, ואמר: "אני מאוד מתרגש, יש כאן הזדמנות בשבילי ובשביל הקבוצה לעשות משהו גדול העונה ולהשיג להישגים. יש לנו שחקנים חדשים רבים שהגיעו העונה, זו קבוצה כמעט חדשה לגמרי. הפרויקט הזה, שקרוי באיירן מינכן, מאוד מוצא חן בעיניי והוא הזדמנות גדולה בשבילי. אני מקווה שנצליח להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו. אני מגיע לכאן לא לעונה אחת, אלא כדי להישאר הרבה שנים".

הלפרין סיים רק השבוע את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת ישראל, שבסיומו העפילה הנבחרת לאליפות, שתיערך בסלובניה בקיץ הבא. ממוצעיו של הגארד, שסחב פציעה קלה, היו בינוניים משהו, עם 6.6 נקודות, ו-3.9 אסיסטים למשחק. אשתקד שיחק בספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, והעמיד במדיה ממוצעים של 10.2 נקודות ו-5.3 אסיסטים בליגה המקומית. הוא יערוך את הבכורה במדי באיירן מינכן כבר מחר (שבת) מול אלבה ברלין, כשיצטרף לקבוצה הנמצאת כעת בבירת גרמניה, יחד עם שחקני נבחרת גרמניה רובין בנצינג ויאן הנדריק יאגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully