וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בדרך לפשרה שתאפשר את מעבר אוחיון לקובאן

תפנית דרמטית בפרשה. מסתמן: קובאן תגדיל את הפיצוי והצדדים יוותרו על מוסד משפטי. סמית' נותח וייעדר 4 שבועות

תפנית דרמטית בפרשת יוגב אוחיון: ביומיים האחרונים מנהלים מכבי תל אביב ונציגיו של השחקן מו"מ מתקדם, שיאפשר את מעברו של אוחיון לקובאן באמצעות פשרה, ולא דרך מוסדות משפטיים.

פיב"א הייתה אמורה להכריע היום (שישי) בסוגיה, אלא שהחליטה לדחות את ההחלטה במספר ימים. פרק הזמן הזה יאפשר לצדדים לנסות להגיע לפשרה ביניהם.

הן מכבי והן נציגיו של השחקן מקווים להגיע להבנות במהלך סוף השבוע הקרוב.

ברמה העקרונית, מכבי החליטה לוותר על השחקן, בכפוף לפיצוי כספי נוסף מצד הקבוצה הרוסית ואוחיון עצמו. כפי המסתמן כרגע, נוסף על 200 אלף הדולרים שכבר העבירה קובאן לחשבון הבנק של מכבי, אמור סכום דומה לעבור מהצד הרוסי לכיסה של אלופת ישראל.

כזכור, אוחיון הודיע למכבי תל אביב לפני יותר מחודשיים שבכוונתו להשתחרר מחוזהו בשל אופציית יציאה בה החזיק אחרי שחתם לשנתיים בקובאן תמורת שכר של 1.7 מיליון דולר, בעוד שהקבוצה טענה שחלון היציאה שלו הוא רק בקיץ הבא. לפיכך, הצהובים סירבו לשחררו והצדדים נאלצו ללכת לבוררות.

* שחקן הקבוצה דווין סמית' עבר בדיקת MRI אמש, בה התגלה שהוא סובל מקרע במינסקוס ומעט נוזל בברך. הערב נותח השחקן והוא ייעדר בארבעת השבועות הקרובים, כאשר רופא הקבוצה שניתח אותו ד"ר גיא מורג, מסר כי הניתוח עבר בהצלחה וללא סיבוכים.

הסנטרים גיאורגי שרמדיני ופופס מנסה בונסו ינחתו בשבת בצהריים בישראל, כאשר האחרון צפוי לעבור בדיקות רפואיות מקיפות במהלך השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully