וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "כשסיר אלכס מתעצבן הוא מאבד את זה לגמרי"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד פרסם פרק נוסף באוטוביוגרפיה שכתב, וחשף סודות מחדר ההלבשה: "לפעמים אני צועק עליו בחזרה"

ווין רוני עדיין לא חזר לפעילות מלאה לאחר הפציעה שספג, אך בינתיים, האוטוביוגרפיה החדשה שלו, שיוצאת לאור בימים אלו לרגל עשר שנים להופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, ממשיכה לספק סיפורים צבעוניים למכביר. לפני מספר שבועות פורסם פרק בו סיפר על גינוני הכוכבות והחשיבות העצמית של כריסטיאנו רונאלדו. הפעם, החלוץ סיפר על "מייבש השיער" המפורסם של סיר אלכס פרגוסון, כפי שמכונות לעיתים קרובות האסיפות שלו בחדר ההלבשה, בהן הוא עצבני במיוחד.

"אין דבר גרוע יותר מאשר לקבל את מייבש השיער המפורסם של סיר אלכס. כשזה קורה, הוא נעמד באמצע חדר ההלבשה ויכול לאבד את זה לגמרי. הוא מתקרב לפרצוף שלך וצורח. זה מרגיש כאילו אתה עומד מול מייבש שיער טורבו פאוור 2200 (הדגם החזק ביותר של מייבשי השיער) ", התלוצץ.

"אני לא אוהב לקבל צעקות מאף אחד. קשה לי לקבל את זה, אז לפעמים אני צועק עליו בחזרה. אני אומר לו שהוא טועה ואני צודק", הוסיף. רוני נזכר בספר כיצד בעונת 2006-2007, אז הבטיחו השדים האדומים אליפות שני מחזורים לסיום הפרמיירליג, ספגו מטח של צעקות מאלכס פרגוסון לאחר הפסד במחזור הסיום מול ווסטהאם, רגעים ספורים לפני טקס קבלת צלחת האליפות.

"ברוב המקרים קבוצות היו חוגגות בחדר ההלבשה במצב כזה, מתכוננות לטקס עם שמפניה, השחקנים היו מצטלמים. לא אנחנו. כולנו פשוט בהינו ברצפה כמו ילדים בבית הספר, בזמן שפרגוסון נתן לנו את מייבש השיער. אחרי זה, לקח לכולם זמן עד שהתעודדו וחזר להם חיוך של אלופים לפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully