וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה'סאן' פירסם התנצלות: "בליברפול אולי לא יסלחו לנו"

העיתון כתב בכותרת "האמת האמיתית" והוסיף: "נכשלנו לפני 23 שנים, בגדנו בקוראים שלנו. אנחנו לא מנסים להסתתר"

לצד גל הגילויים החדשים, ישנם מספר מקומות בהם נערך חשבון נפש בימים האחרונים. אחד מהם הוא עיתון ה'סאן'. העיתון, שנודע בכותרותיו הסנסציוניות והצהובות, הפך לשנוא העיר ליברפול לאחר אותו אסון נורא, כשפירסם בעמוד השער שלו תחת הכותרת "האמת" מסכת שקרים שכללה סיפורים על אוהדים שכייסו חלק מהקורבנות ואוהדים שהטילו את מימיהם על השוטרים.

כעת, העיתון פירסם התנצלות נדירה, כאשר תחת הכותרת "האמת האמיתית", נכתב בעיתון בין היתר: "הדיווח של העיתון על אירועי הילסבורו הוא ללא ספק היום השחור ביותר בתולדותיו. משטרת דרום יורקשייר הסתירה את הדברים מאחורי מסך שקרים והזינה את המדיה בכך. יחד עם זאת, 'הסאן' דיווח כעובדה את המידע השגוי, מה שפגע במוניטין של אוהדי ליברפול ובכללם 96 הקורבנות. היום, אנו מציגים את התנצלותנו בפני הקורבנות, משפחותיהם, אוהדי ליברפול, העיר ליברפול וכל קוראינו על המידע המוטעה. מטרת העיתון היא לחשוף חוסר צדק ואחרי הילסבורו נכשלנו".

"שום דבר לא יכול להצדיק את הכותרת ההיא של העיתון. זה היה חוסר דיוק, חוסר רגש ותוקפנות. זו לא הייתה 'האמת'. היום אנחנו יודעים את האמת. רוב עובדינו היום לא היו בעיתון ב-1989, חלק מהם בכלל לא נולדו, אבל אנחנו לא מנסים להסתתר ויודעים שעיתון שגאה בעצמו וביכולתו להגיע לאנשים העובדים קשה יומיום, בגד בהם לפני 23 שנים. אנשי ליברפול עשויים שלא לסלוח לנו לעולם על חוסר הצדק שעשינו להם, כל שנותר לנו לעשות הוא להציע להם את התנצלותנו הכנה".

הדו"ח החדש חשף: המשטרה ביצעה מחדלים, ניתן היה להציל 41 מההרוגים

ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון כבר התנצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully